A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C Sportcoupe (2001-2006)

C Sportcoupe 220 CDI Automata 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Luxus és sebesség

Szöveges ítélet

Nagyon érdekes autó. Borzasztó jó vezetni és nagyon nagy mosolyt csal az ember arcára, amikor éppen működik! És ez a nagy baj. Biztos vagyok benne, hogy az én mind a 4 injektor csere akcióm egyedi eset, nem tudom elképzelni, hogy egy ennyire komoly baj típushibából adódna, de ez megpecsételte kapcsolatunkat. Ezt leszámítva is folyamatos apró hibái vannak, egyik a másik után, s ezek egyértelműen elektronikai hibák. Féltem tőle,hogy ez lesz, ezelőtt összesen 2 autóm volt (Colt ´85 és Lancer ´89) és nem ehhez voltam szokva. Viszont igazságtalanság lenne csak rosszat írni róla, mert még ezek ellenére is valami olyan érzést nyújt egy ilyen autóval közlekedni, amit még sosem éreztem egy autóban sem melyeket vezethettem (sok-sok félét). Biztos van akinek jó érzés az, hogy egy rakás irigy vagy rosszindulatú vagy egyszerűen csak kíváncsi (brit magánrendszámmal használom az autót) ember bámulja, de engem néha komolyan frusztrál, de tény, hogy tényleg olyan érzése van az embernek mintha a külvilágtól elzárva teljes nyugalomban és irigy tekintetek perzselésétől lángolva kocsikázik akár gyorsan akárcsak egészen light-osan. (persze itt azért megjegyezném, hogy ezt a coupét nálunk erősen női mercinek titulálják, lehet hogy a sok bámulás annak köszönhető, hogy férfi vezeti.....ki tudja)Nekem az az érzésem, hogy az autó mindkettőben szuper partner. A 2.2-es dízel a horribilis injektor áraktól eltekintve fantasztikus. Nekem sikerült a Bp-Nagykanizsa-Bp utat a computer szerinti 4.8l/100km-es átlaggal megtennem, ami persze nem garantálja hogy igaz is, de 6l alatt szerintem minden deciliter ajándék egy ekkora hengerűrtartalmú motortól automata váltóval. A Tiptronic-ot gyűlöltem tiszta szíbemből, amíg el nem olvastam a gyári könyvét az autónak, melyből feketén-fehéren kiderül hogy ez nem tiptronic, hanem alapesetben csak egy fokozatválasztó melynél feljebb nem kapcsol a váltó ha kiválasztjuk, viszont ha D-ben van, a + felé pöckölve a kart hamarabb kérhetjük tőle a következő fokozatot mint azt tenné amúgy, hideg motornál is működik pl. a 30km/h-nál a 3. fokozat csak ekkor kettőt kell pöckölni a váltón mint a duplaklikk! Ezt imádom. Ugyanakkor ha éppen olyan a kedve az embernek azért elég erős ahhoz, hogy igazi élmény legyen vele gyorsulni akár lámpától, akár pályán 110-től a végéig. Nem tudom a pontos adatait, de 340Nm körül lehet és ez szuper érzés amikor az automata miatt egy komolyabb gyorsításnál szépen precízen ráteszi 2500, 2800-as fordulatra és közben míg a fordulatszámmérő meg sem moccan, a kilóméteróra mutatója nyírbálja ki a számokat 20-asával, csak tolja és tolja előre...... A fékekre egy szavam sem lehet, hihetetlen ereje van, de a vészfékasszisztens nekem egy kicsit élesre van hangolva, illetvenem nekem hanem a budapesti forgalomhoz szerintem. Egy nálunk sajnos átlagosnak nevezhető indexelés nélküli elénkvágás következtében ha reflexből túl hirtelen lépünk le a gázpedálról és érünk hozzá a fékpedálhoz, a pedál magától "beesik" és olyan szigorúan megáll az autó hogy az valami hihetetlen. Mindenesetre nem is oly régen a Váci úton haladva a Dózsa Gy. úti kereszteződéshez közeledve majdnem hamarabb értem a lámpához mint a saját autóm....(legalább mostmár városban is sűrűbben bekötöm magam, nehogy katapultájlak egy óvatlan pillanatban). Elég vegyes érzéseket vált ki belőlem az autó. Az automata+nyomatékos dízel+bőrülések+panoráma tető+COMAND Tv-vel, telefonnal, Bose zenével igen hatékony kombináció (a hifi hihetetlenül jól szól), csak mi van ha éppen megint nem működik rajta valami?.....Én biztos hogy mgtartom még egy jó darabig, legalábbis szeretném.
Gyönyörű finnyás kis picsa.

Hibalista

- Mind a 4 injektor, Parkszenzor, E(lectronic)P(ower)C(ontrol) üzenet=motor stop=trailer, centrálzár, izzók égők folyamatosan.

Ide hordtam szervizbe

Először Kárpát utca (ebből sokat és gyorsan tanultam), aztán Árendás, ők nagyon kedvesek, de gyanúsan sok volt a 65.000-es "A" nagyszervíz (300e Ft.magassága)

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lancer Következő autója? Reményeim szerint Infiniti G35 Coupe
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C Sportcoupe 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)