A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2007-2014)

C 220 CDI 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Szemet gyönyörködtető külső, prosztó belső

Szöveges ítélet

Kívülről csodaszép az autó. Én a 220 CDI Avantgarde kivitelt vásároltam meg 2007 nyarán. Gyönyörű design, szépen kivitelezett forma. Nagyon egyben van, látszik, hogy germánok tervezték. Belülről már kevésbé mondható el mindez, az enteriőr tervezésében elképzelhető, hogy a kínaiak keze is benne van. :-( --> Kemény, kopogós, mondhatni rigid műanyagok mindenütt, nagy szögletes felületek, kevésbé látványos műszerfal. (Korábban egy 3-as BMW-m volt, annak a belseje gyönyörűség ehhez képest.) Ráadásul az ülések marhamód kényelmetlenek, nem tartanak igazán; és akárhogy is állítom a deréktámaszt, nem tudok pihenni rajta a hosszú út alatt. A külsőre visszatérve: az első lámpák nagyobb esőzésnél párásodnak, ami szerintem mág egy Dacia Logannál sem lenne ildomos, nemhogy egy Mercinél. Az útfekvés kiváló, szinte tapad az úra, nagyon élvezetes vele venni a kanyarokat (a BMW sem volt rossz azért). A 220 CDI motor a mindennapi használatra szerintem bőven elég (170 LE, 400 Nm), kár, hogy az 5 fokozatú automata váltó kissé sokat gondolkodik. Erősebb gyorsításkor sehogy nem akarja kitalálni a vezető gondolatát, másodpercek telnek el, mire nagy nehezen visszavált néha. Időnként pedig egyáltalán nem méltóztatik visszaváltani, ilyenkor pillanatra le kell venni a gázról a lábat és újrakezdeni az akciót (mármint a gázadást) --> ez ugye hirtelen szükséges gyorsításkor (pl. előzés, vészhelyzetből történő előremenekülés stb.) nem túl előnyös tulajdonság. Elöl elég nagy hely van mind vezetőnek, mind utasnak, a hátsó tér már kisebb, de még elfogadható. A csomagtartó mérete szerintem megfelelő. Az autó tele van tömve mindenféle elektronikával, mindig rettegek, mi fog elromlani benne. (2007 nyara óta hál´ istennek még semmi nem ment tönkre. Jelenleg 2008 januárja van.) A kanyarfényszóró inkább parasztvakítás, mintsem hasznos dolog: kanyarodáskor kigyullad a megfelelő oldali ködlámpa. Hát sok hasznát eddig még nem vettem. (Még az út menti parasztot sem tudja elvakítani a halovány fény.) A Xenonlámpák egyébként kiválóak, éjszaka a reflektor nagyon messze bevilágít. Nem értem, hogy a fényszórómosó miért csak minden 7. szélvédőmosáskor mossa le a fényszórót. Vásárláskor nem figyeltem oda egy az apróságra: nincs az autóban italtartó. Marhaság... mondhatná erre az ember, de nagyon kellemetlen tud lenni a hiánya, amikor igazán szükség lenne rá. Hogy a csudába lehet egy pár ezer forintos kütyüt kispórolni egy 12 millió feletti autóból? Mikor beültem a haverom Skodájába, két italtartó is kiugrott rögtön elöl. Alapban kapta. SZÉGYEN!
A motor halk, kultúrált (az alapjáratot leszámítva, ekkor hangoskodik egy kicsit), a fogyasztás elfogadható (7,1-7,2 körül van, pedig azért megyek vele), tetszik az ülésfoglalás-érzékelő elöl, valamint az, hogy indításkor figyelmeztet, hány hátsó biztonsági öv van bekapcsolva. A lábfék szokatlan, nem igazán szerettem meg, de ez ízlés dolga. Az esőérzékelős ablaktörlővel az a baj, hogy a motort újraindítva azonnal elindul az ablaktörlés, amennyiben az bekapcsolva marad. (A BMW-nél nem így volt.) Ez rosszul jöhet autómosáskor, amennyitben a gyújtás rajta van és vizet kap, elindulhatnak a lapátok.
Ja, és az automatikusan behajtódó tükrök befagytak a mínuszban: nem nyíltak ki az autó indításakor. Szerencsére nem mentek tönkre, ismét minden működik. Még szerencse, hogy a menürendszerből kikapcsolható ez a funkció.
És a nagy bánatom: az iPod erősítője. A Merci mellé vettem egy iPodot, felmásoltam rá a kedvenc CD-imet, majd nagy izgatottan rákötöttem a rádióra. Kormányról megy is a vezérlés, mégha nagy kín-keservvel is (kissé ügyetlen a menürendszer). Viszont a hangminőség és a hangerő csapnivalóan rossz. Már "felboostoltam" az iPodon a hangerősséget, de igazából semmi. A számok halkan szólnak, dinamikátlanul, nincs basszus (sem) és nagy az alapzaj, néha szinte alig lehet hallani valamit a zenéből. Pedig 320 kbps-mal másoltam át a zenéket, foglalta is a helyet rendesen. Szóval iszonyú nagy csalódás!! Inkább vettem volna egy CD-tárat és hallgattam volna az eredeti CD-imet. De már késő bánat.
A beépített bluetooth és kihangosító viszont remekül funkcionál. Azonnal megtalálja a mobiltelefonokat és rögtön lehet is beszélni. Szuper a hangminősége.
Szóval nagyjából ennyit az autóról: igen vegyes az összkép. Szeretem is meg nem is. Állítólag nagyon biztonságos az autó, de ezt még nem próbáltam. Mindenesetre idővel inkább lecserélem egy Lexusra, vagy egy Audira. Majd meglátjuk...

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Még sehova

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 3-as Következő autója? Lexus / Audi
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2007 (2007)

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)