Egy hűséges munkatárs
Szöveges ítélet
Ez az első teherautóm, féltem is tőle de a helyi pékség már 15 éve Mazdákat használ, így ez meggyőző referencia volt a tipus mellett. Fenntartási költségei személyautóval vetekszenek, kiv. a súlyadót. Az első télen megtréfált a könnyű far és "megnéztünk" egy árkot, de komoly baj nem történt (kihúzni volt csak b.szott nehéz). Teherbírása példaértékű, bár a hátsó ajtó nyílhatna oldalra is és akkor a raklapárut a targonca is berakhatná. Az biztos hogy nem versenygép, de nem is arra való. A 85-90-es tempó nagyon bejön neki akár üresen, de megrakva is. Csak a szél ne fújjon oldalról....! A kasztnival a hátsó kerékíveket leszámítva nincs gond, a motor jól indul, üzemi hőfokon nem annyira hangos és nem is eszik sokat. A raktér a hasonló méretű furgonok között a leghosszabb, mióta tetőcsomagtartó is van, a 3m-nél hosszabb cuccokkal sincs bajom. Összefoglalva: aki nem egy ultamodern "buborékot" hanem egy olcsó, de megbízható TÁRSAT szeretne, annak ideális választás.
u.i.: Üzenem Mazdáéknak, ne ássák el végleg az E-szériát!!!
Hibalista
- rugók elöl,hátul, gömbcsukló, kipufogó hátsórész, ezek is csak vizsga előtt derültek ki
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | clio | Következő autója? | E2200 vagy Hiace |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |