A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » CX-5 (2012)

CX-5 2.0 AWD Revolution 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Cx-ből 5-ös

Szöveges ítélet

Szerelem volt második látásra,amit röstellek bevallani mert először a választásom egy használt 2010-es Mazda 6-ra esett.A választási kritériumok elég egyszerűek voltak,egy jól felszerelt,benzinest kerestem.Keserű tapasztalataim a Bmw dízelekkel/X3-as turbóhalál 110ezernél,X5-ös megannyi bosszantó kisebb,nagyobb hiba,állandó szervízbelépő a végére/lásd Bmw-nél/nagyban hozzájárultak a váltáshoz.A 6-ost egy hónapig használtam,de sajna volt valami a váltójával/sűrű városi forgalomban,sok egyes,kettes váltásnál egy idő után nem tudtam egyesbe rakni,ami a Hungárián csúcsforgalomban elég kellemetlen,s a második fokozatba is elég feszítősen ment csak be/Reklamáláskor a szervízben először azt mondták nincs semmi baja,végül miután nem hagytam magam meggyőzni bevitték a műhelybe majd azzal intézték el,hogy fellevegősödött az volt a probléma./34000km után ez elég elképzelhetetlennek tűnik.A hiba ezek után is előjött ekkor döntöttem a csere mellett.160Le,benzines,intelligens összkerékhajtás és a legmagasabb felszereltségi szint,19-es kerekek,a gyönyörűen megalkotott belső és külső tényleg látványosra sikeredett.Kellően feszes futómű,kényelmes bőrülések,jó menetdinamika és megannyi apró kütyü található benne/holttér figyelő,start-stop,sávelhagyásjelző,koccanásgátló,tolatókamera stb/ami élvezetessé teszi már magát a beleülést is.Jó néhány különlegesnek számító extrát ami itt alapból benne van bizony a nagyobb márkáknál/Bmw,Mercedes/ komoly pénzekért mérnek.Én nem panaszkodnék a fogyasztásra,szerintem teljesen elfogadható autópályán 140-150-es tempó mellett 8,8 ami elég meglepő volt.Városi használatban sem ment még 9 liter fölé,bár ez nagyban ugye a lábtól függ szokták mondani.Ami igazán hiányzik az a nyomaték,amivel bizony a dízelek elkényeztettek,de ne várjuk csodát egy kis benzinestől,rendesen teszi a dolgát és ha jön az emelkedő,fogy a szufla,hát tessék visszakapcsolni és gázt adni,pörgetni kell nincs mese.A 20000km-es szervízintervallum elfogadható és hosszabb távon szerintem nem sok diferencia lesz fenntartásban egy dízelhez képest,mert amit a kútnál spórolunk a dízellel azt a szervízben fogjuk otthagyni.Amit negatívumként fel lehetne hozni az az üzemanyagtank mérete/58 liter/ elég sűrűvé teszi a benzinkútlátogatást.A karosszéria szigetelése sem sikerült valami jól,nekem kicsit dobozhangja van.Ár-érték arányban,tartósságban és megbízhatóságban bizony veri a nagyobb,drágább márkákat,komoly alternatívája lehet az X3-nak és a Q5-nek.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Höller Eugendorf

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? X5 Következő autója? is250
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda CX-5 2012 (2013)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)