A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » B-Series (1999-2006)

B-Series 2500 TDI 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Piszok :)

Szöveges ítélet

Az előző B2,5-ösöm totálkárosra törése után jött a házhoz az új kicsike. Imádtam és még imádom is a drágát, exbarátnőm (feleségem) néha féltékenykedik is :)
A tiszteletet megadják a jónépek, hiába, ha meglódul, akkor nagyon tud menni. Sávváltáskor sincs gond és körforgóban is elsőbbségem van, csak a kamionok állnak néha ellen :)
Manapság már okosabban közlekedek vele, volt már rá példa, hogy 8!!! literes átlagot mentünk együtt.
Kicsit gyenge a motor, igényli a tiszta szűrőt, a friss olajat, de még soha egy csepp sem fogyott el belőle.
A hátsó ködlámpa írtóra nem jó helyen van, Toyota hilux ködössel helyettesítve, "aláfutásgátló" leszedve róla.
A világításra nincs panasz az eredeti halogénekkel sem, de mióta xenon van benne, mindenki "haver", főleg éjjel. :)))
Xenon egyenlőre kiesett belőle, kedves rend-őreink belekötögettek...okosságon gondolkodás van folyamatban, velem nem csesznek ki :D

Meg vagyok vele elégedve nagyon, mindenkinek csak ajánlani tudom, szerethető autó.


Nekiestünk...Somogybabod után két hátsó laprugó törése miatt kovácsoltatás és ívelés. Első lengéscsillapítók, felső lengőkarok cserélve, egyelőre torziósrúd felhúzása, talán lesz új, erősebb, ruganyosabb. :)
Valamit a motorral kell csináltatnom, hidegen elég érdekesen indul, okádja a fehér füstöt, és menet közben, mint egy igazi teherautó, dől a fekete füst, igaz a zöldkártyát csont nélkül teljesítettük. Mint kiderült, ez az adagolónak volt köszönhető. Jelenleg van egy rossz adagolóm, aki esetleg tud olyan helyet, ahol adagoló erősítéssel, húzással foglalkoznak, annak nagyon megköszönném, ha adna elérhetőséget.


Kipuff oldalra kikerült, már nem olyan akadásveszélyes a helyzete.

Karosszéria 5 cm-t emelkedett, alápogácsáztuk. Jelenleg kb 10 cm-vel vagyunk magasabban, mint az átlag.

Hibalista

- Adagoló felújítás, kb 250e Ft. - Komplett kuplungszerkezet csere: cca 200e Ft.

Ide hordtam szervizbe

Hilcz és Fia Kakasd

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Bereczk Károly Sárbogárd

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? B2500 Következő autója? még nézelődök, Toyota LC; LR Discovery -´97, de lehet még megmaradunk együtt pár évig.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda B-Series 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)