A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2,5 gta sportkombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

YAKUZA

Szöveges ítélet

4 HÓNAP VÁRAKOZÁS UTÁN MEGJÖTT,KÉPEKEN LÁTTAM A KOMBIT MIELŐTT MEGRENDELTEM.
tÉNYLEG BRUTÁLIS ÉLŐBEN A LÁTVÁNY.
aZTÁN BEÜLSZ ÉS A SÜKET SZOBA ELKEZD GURULNI, FINOMAN MINT A VAJ. 100 KM/H ÉSZREVÉTLENÜL A VÁLTÓ MÁR 6.BAN. KEREKEK HALLATSZANAK A TÜKÖR PiCI SZÉLZAJÁN KIVÜL SEMMI.
vÁROSBAN 4. ÉS 5.FOKOZAT 40KM/H-90 IG, NEM KELL KAPCSOLGATNI.tÉNYLEG HUZ FINOMan.

Nos ennyit a finomkodásról, mert igy ellehet vele finomkodni 220- 230 ig, és szól a zene nem kell hangosabbra venni / BOSE/.A kocsi az uton van , a futómű és a kormány a régi BMW M3 élményét adja, mindent érzel az aszfalton , mégis kényelmes.

Na a finomkodás után, egy kis gyorsulás.Hihetetlen szép hangok jönnek diszkréten persze 4000 -6000 nél, sportosan reszelős igazi 4 hengeres sport hang.
Azért nem V8 és nem 5000ccm a menetdinamika , de ebből a kis fűnyiró motorból ezt kihozni, ugy hogy szerintem bőven van a tuning mühelyeknek tartalék hagyva a sikeres müködésükhöz.
Szóval gyorsul, sportosan , de érezni a motor határait.Szerintem ezek a határok jóval többek mint amire bárkinek is valaha szüksége van, de jó érzés igy cirkálni vele,- a passátosaknak kicsit oda fricskázni, legyalulni őket a pályán,- mert nem tudom miért de az uj mazda 6 látvány valahogxy olyan hatással van rájuk mint macska a kutyára.
Mondanom sem kell hogy vannak trófeáink szépen, néhány merev tekintet volt már jobb oldalról ahogy legyorsultuk.

Kanyarba be lehet rakni és gázzal hatalmasat lehet huzni rajta, nem farol el és nem billeg ki, iven marad. A kormánymű és lengéscsillapitás uri atohoz képest verseny szféra.
A sportkombi beltere és variálhatósága a régi 5 BMW kombiéra hasonlit.
Igen régen egy másik árkategória használta a fényresötétedő,vizre indulo, kanyart kovető, kipörög nem billeg,roló ki be, stb stb. szóval ennyi pénzért, -ami természetesen viszonylagos-, szinte hihetelen , hogy ilyen jó kocsit lehet kapni.

Remélem a tartósság is az igéreteknek megfelelően alakul, majd irok.
5000-nél azért lecserélem az olajat,-nem várom meg a gyáráltal javasolt 20000 km-ert.
Teljesen más márkákat szeretek és szerettem de bele vágtam a Japoba,-mert hogy Ő Yakuza ur origin az .Halkan zárojelben jegyzem meg, hogy
Toyota után sokkal jobbak a kidolgozások.

Hibalista

- még semmi/

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Land cruiser Következő autója? Ford Mustang, ha beengedik.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)