Végre itt van
Szöveges ítélet
Hát végre itt van. Január első napján választottam, és csodák csodája a február végi szállítás helyett már január 20-án itt volt. Így gyorsan be is járattam egy laza franciaországi sieléssel.
Hogy milyen? Először is gyönyörű, de tényleg. Nekem előzőleg is 1.8-as hatosom volt, majd egy évig egy 3-as sedan 2.0 GT.
Szerintem ez az 1.8-as motor egy csoda. Jól megy és nem fogyaszt. Erre élő példa, hogy együtt mentünk sielni egy 120 lovas 2.0 CD TE DPF-es haverommal, egymás után kb. 150-160-as tempóval. Ő fogyasztott 8,2-öt gázolajból, én 8,5-öt benzinből. Úgyhogy szerintem gázolajat kályhába vagy traktorba illik tölteni, de nem autóba.
Az autó sokkal csöndesebb lett, mint az elődje, a kidolgozás példás, a CF-net vezérlés pedig messze a legegyszerűbb és praktikusabb módja az irányításnak (ellenpélda BMW iDrive). Egy két negatívum régi mazda módra, hogy példáúl a kesztyűtartóba miért nem jutott zörgésmentesítő, vagy a támla miért nem dönhető az utastérből. Azt irták az autó 35 kg-maal könnyebb mint sz elődje, ami nem volt nehéz, mivel egyszerűen nincs pótkerék, pedig nekem helye van és simán befért a 17-es alufelni. Mazdáéknál a szükség pótkerék ára volt vagy 72.000 Ft, de helyette 85.000 Ft-ért vettem négy 17-es alufelnit, így most az egyik téli gumi a pótkerék.
Összefoglalva a kocsi jó. Bővebben tök jó. Szeretem. És városnam járva valószínüleg másoknak is tetszik, mert példáúl eddig kétszer igazoltattaak, de az új divatú szonda fújás helyett inkább a kocsit nézték körbe.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mirai
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 3 2.0 GT | Következő autója? | mazda vagy lexus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |