A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2,0 TD Sportkombi 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

A megbízhatóság most kezdődik

Szöveges ítélet

Imadom. Persze ez az elso sajat autom, igy azt gondolom ez termeszetes. Pedig nem ugy banik velem ahogy azt egy Mazdatol - az Auto Bild szerint 2004-2007 kozott legbizhatobb markatol - elvarnam. Legalabbis az eddigi 5 kozos honapunk soran. De biztatom magam, hogy majd mostantol. Talan.
Kezdte azzal, hogy kigyulladt a menstabilizator + motor lampa 2 honappal a vasarlas utan, amire a Mazda markaszerviz benyogta a menetstabilizator blokkot meg a 600K-t. Kicsit rosszul lettem. Aztan mikor elvittem a sajat szerelomhoz kiderult, hogy azt sem szabad elhinni amit kerdeznek. Csalo banda. Kiderult, hogy van ez a kipufogo gaz visszaforgato rendszer, aminek valami kornyezetvedelmi jelentossege van, es ezzel vannak hibak (tul kicsi/nagy nyomas talan?). No ezt idonkent letiltja a rendszer, es akkor megjelenik a ket idegesito kis led a muszerfalon. Van valami kis tekerentyu amin lehet allitgatni ezt es igy a nyomas mar volt kicsi is meg nagy is, de mivel a hibakod torles utan nem azonnal jon elo a hiba, hanem parszaz kilometer mulva jellemzoen, illetve mivel a pontos beallitasi adatokat a mazda allitolag nem tette kozhirre, ezert a javitas probalgatos modszerrel heti atlag 1-szeri talalkozassal zajlott az utobbi 2-3 honapban. Viszont legutobb amikor vittem volna meggondolta magat es inkabb lekapcsolta a ledeket, csak szerelohoz ne vigyem, Azota egy bo ezrest mentem vele - nagy dugoban is, ahol elo szokott jonni a hiba -, es egyelore tunetmentes. Majd meglatjuk.
Aztan a kuplung elkezdtedd feluton beragadozni, amit egy kuplung munkahenger javito keszlet orvosolt.
A talan eddigi legbosszantobb hiba viszont a harmadik es eddig egyben utolso is volt, mikor is a kuplung folyadek cso szetrepedt. Ezt kenyszerusegbol egy haverom pesti szerelojenel csinaltattam, aki bevallasa szerint ilyet meg nem latott (nem kezdte ki semmi a csovet, nem volt elkopva egyszeruen megadta magat). Egy 20-asbol helyrerakta azert. Kicsit puha volt utana a kuplung, ezert sajat szerelommel is megnezettem, aki ambulansan 3 perc alatt megoldotta, hogy ismet normalis allagu legyen a pedal kemenysege.
No ennyit a gondokrol.
Miert is lett Mazda? Olcso, eros, gyonyoru. Biszony olcso ha hasonlo koru kategoriatarsaihoz hasonlitom (Avensis, Accord). Viszony gyonyoru, bar az Accord megszoritja, es sportos, ami szamomra meg igen fontos. Talan fogyaszthatna kevesebbet, talan fogyasztana is, ha nem taposnam ugy a lelkemet, de hova lenne akkor a zoom-zoom erzes. No es persze a megbizhatosag. Hat az majd most kezdodik.
Osszesegeben oszinten szeretem, es gondok ide vagy oda, meg egyetlenegyszer sem neztem ugy realis alternativat kinalo kategoriatarsaira, hogy de kar, hogy nem olyat vettem. Ha ujra dontenem kene, ujra mellette tennem le a voksomat.

Hibalista

- Eger-szelep ellenorzo elektronika (eddig 2500 HUF)
- Kuplung munkahenger (18000 HUF)
- Kuplungolaj cso (20000 HUF)

Ide hordtam szervizbe

Auto-Focus (mazda markaszerviz)
Senkinek nem ajanlom. Nemes egyszeruseggel azt hazudtak az egerszelep(?) problemarol, hogy rossz a menetstabilizator blokk, es ki kene cserelni 600 rugoert. Illetve azt is, hogy a hibakod nem torolheto, azonnal visszajon.
Tulajdonkeppen az ilyet torvenyileg kene buntetni.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Toth Sandor, Kunszentmiklos
Rendkivul jo szakember, eddig mindig mindenben segitett nekem, es nem hiszem, hogy volna olyan problema amibe beletorik a bicskaja. Szaktudasa 10-es. Ugyanakkor neha kicsit megbizhatatlan az idobeosztasat tekintve, es lehetetlen elerni (csak szemelyesen). Persze tudom, hogy ez "nepszerusegenek" atka. Amig tehetem csak hozza hordom az autot.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 107000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vento Következő autója? Mazda/Honda ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)