A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1982-1987)

626 2.0 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán csatahajó

Szöveges ítélet

Egy szép nagy japán autó, abból a korból, amikor a japánok még a saját útjukat járták. Amikor megvettük a tulaj felesége megkönnyezte, ekkor ezt még nem értettem, de kés?bb a mi családunk is annyira megszerette, hogy mi is szomorkodtunk amikor eladtuk.
A karosszéria nagy, az ötajtós kivitelnek hála a csomagtartó kombikat megszégyenít? mennyiség? poggyászt képes elnyelni. A hátsó üléseket ledöntve kisebb (teher-)szállítási feladatokat is megoldottam vele, ilyenkor hatlmas a tér. Aludtam is benne, nem is kényelmetlenül. Az utastér is tágas öt személy bátran indulhat hoszabb útra, bár az ülések elég alacsonyan vannak. A kárpitok, m?anyagok strapabíróak. Jó dolog az elektromos tükör, a központi zár. A napfénytet?t azért már lecseréltem volna egy szervókormányra. Parkoláskor nagy er?vel kell tekerni a volánt, ez elég bosszantó. A váltóról hasonlókat tudok említeni. Jól teszi a dolgát, de a mai finomkodó autók világában igen nyers darab. Jókora er?vel kell betenni a fokozatokba. Amúgy az egyenesfutás nagyon jó, a futóm? japánosan kemény, de nem zavaró. A fékek jól adagolhatóak, hatásfokuk jó. A kétliteres, négyhengeres szívómotor 101 lóer?s. Pörgetve meglep?en lendületesen viszi a rábízott tömeget, de alacsony fordulaton is kell?en nyomatékos (én inkább ezt szerettem benne). Autópályán 120-nál 2000-et forog. Ilyenkor az az érzése az embernek, hogy a világ végéig is elmenne a kocsi minden gond nélkül. Persze néha meg kell állni tankolni, de ez sem kellemetlen élmény. 7-8 literb?l megoldható a dolog minden odafigyelés nélkül. A motor másik nagy erénye a tartósság. A negyedmillió kilóméter gyakorlatilag semmilyen gondot nem okozott neki. Nagyon strapabíró darab. Sajnos a kasztniról ugyanez nem mondható el. A hátsó kerékdobok rendesen rohadtak, komoly munka volt velük, de érdekes módon a kocsi többi részét nem kezdte ki a korrózió.
Összességében azoknak ajánlom a kocsit akik hoszabb távokra szoktak utazni, sok csomaggal, esetleg többedmagukkal, és egy megbízható, tágas autóra van szükségük.

Hibalista

- -Gyújtás (pontosan nem emléxem, de 4.000-b?l megcsinálták, szóval nem lehetett nagy baja)
- -Hátsó kerékdobok szétrohadtak
- -Kipufogódobot cserélni kellet

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 120
Megbízhatóság (10) Vezetett km 140
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Renault
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1982

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)