A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 5 (2005-2011)

5 1,8 TX-7 

Az ítélet értékelése
3,4(5 db)

Sport(os) Busz

Szöveges ítélet

Kompaktvan fajtársai között messze a legszebb.
Tengelytáv megegyezik Renault GrandScenic-el,a bels? variálhatóság is legalább olyan jó mint fent említettnél,de a 2hátsó oldal-tolóajtó praktikumban el?zi a fajtársakat.Hat feln?ttnek kényelmes,van még 1 "szükségülés" is,de az gyermekméret.3 üléssor mögött jelképesnél jóval több poggyásztér,ebben csak OpelZafira ad többet.
Kit?n? beltéri ergonomia,néhány m?anyagelem olcsó kinézet?,de az is kifogástalan kidolgozású-összeszereltség?.Zörgés-rezgés-ciripelés nincs,
még a botrányos hazai utakon sem.Példás beltéri hang és rezgésszigetelés.Minden kezel?szerv finoman,könnyen,határozottan m?ködik,csodásan csukódó ajtók,kisgyereknek is játszva kezelhet? tolóajtók.Teljes aktiv (jó fékek,elektronikus kiegészít?k-már a középs?,TX felszereltségi szinten ESP és kipörgésgátló is) és passzív biztonsági felszereltség.Nagyon kényelmes,jó hibaelnyel?,de nem ringatóan lágyra hangolt futóm?,sportautósan direkt kormányzás,mely nagyban hozzájárul a tényleg fantasztikus vezethet?séghez,ebben összes eddig általam ismert-vezetett fajtársát messzi lepipálja.
Alapmotorral nem igazi sportgép,de nem lefitymálandó dinamizmus érhet? el brutalizálás nélkül.
A városi(kés??szi)
fogyasztás még nem tetszik( 9,5-9,6 l/100 km),országúton mérethez-tömeghez-motorhoz mérten reális.
---------------
2 év és 30E km után is olyan jó autónak tartom,mint az első ítéletben a friss benyomások alapján:l.Sport(os) Busz.
A beltéri műanyagok valóban karc-érzékenyek,leginkább igénybevéve a csomagtérben.Az 1,8-as benzines alapmotor a mi esetünkben a túlnyomórészt helyi/helyközi használathoz bőven elég,de hosszútávú-nagy igénybevételű túrákon sem vallott szégyent.
Szép-praktikus-minőségi autó.
A beltér bizonyos elemei(kartámaszok,palacktartók)lehetnének ergonomikusabbak ill.a felhasznált műanyagok helyenként jobb minőségűek.

Hibalista

- Meghibásodás nem volt.
- Futómű-gumiszilentek nyikorgása/recsegése miatt azok cseréje garanciában.

Ide hordtam szervizbe

helyi márkaszervíz:korrekt csapat

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mazda6 Következő autója? Mazda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 5 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)