A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2009-2013)

3 1.6 CD115 TX 

Az ítélet értékelése
3,9(7 db)

Éljenek a nyomaték!

Szöveges ítélet

Mivel eddig összesen tettem bele 500km-t, ezért az összes eddig adott válaszom kamu.
Azért esett a választás erre az autóra, mert az előző is japán kis dízel volt és egy rossz szavam nem lehet rá (keveset evett, nem romlott el semmi). A dízel valószínűleg soha nem hozza be a a felárát, de a nyomaték, a fogyasztás és a 6-os váltó miatt ez győzött. Sedan meg azért lett, mert a sport változat hátsó része - konkrétan a hátsó lámpája szerintem olyan, mint egy basedow kóros guppi - valahogy nekem kevésbé tetszik... vagy csak öregszem. Amúgy a sedan-sport változat kérdés a legkisebb társaságban is megosztja az embereket, szóval nem is vesztegetnék rá több szót (árban kb. ugyanott vannak). Szóval szerintem ez így szép.
A 1.6-os PSA dízel motort még nagyon kímélem, de az érezhető hogy nyomaték van benne bőven. 1500-as fordulattól már nincsen az a "mindjárt lefulladunk" érzés. 2500 fölött még nem nagyon jártam vele. A hangja kissé markánsabb mint a D4D toyotának, de lehet hogy csendesedik majd pár km múlva. Eddig 6 liter/100km a fogyasztása vegyesben, ami szerintem egy bejáratós motornál rendben van.
A kívül fehér(metál), belül fekete(és egy kicsi ezüst) színösszeállítás nem tűnik különösebben izgalmasnak, de szerintem ennek az autónak elég jól áll.
A fedélzeti számítógép kijelzője erős napfényben elég halvány, de azért olvasható. Szélvédő fűtést kicsit szokni kell, mert sötétben látszik a fűtőszál amikor szemből világítanak. Ülés kényelmes, deréktámaszos, mindenfelé állíthatós. Zene szépen szólós (AUX van, USB sajna nincs, mp3 van, wma van). Elsőre ijesztően sok gomb van mindenhol, de nagyon hamar megszokható, mivel eléggé logikus az elrendezése.
Vezetni tejesen más mint a toyotát. Abban valahogy mindenki elaludt menet közben, ebben meg folyamatosan van egy "én vezetek és bárhol bármennyivel bekanyarodok" érzése az embernek... lehet hogy ezt hívják vezetési élménynek.
Az alacsony felépítés és a 17-es kerekek eddig még nem okoztak gondot, bár igaz hogy betegesen figyelek még a padkákra. Érdekes, hogy nem tűnik így sem kölönösebben rázósnak az utazás. A parkolásnál jól jön a tolató radar, mivel hátra felé nem sokat látni. Első néhány parkoláskor a külső szemlélő akár mazsolának is titulálhatott volna ... és milyen igaza lenne! Beáll... túl keskeny... ránk nyitják... kiáll... beáll máshova... messze még a padka?... kiszáll megnéz... beszáll gurul kicsit... még mehet kicsit... ponnnjó! ... alig tartott 15 percig :-)

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 2006 Corolla D4D Sol+ Következő autója? Accord
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2009 (2009)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)