A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Gs (2005)

Gs GS300 Executive 

Az ítélet értékelése
1,9(16 db)

Irtózatos hiba

Szöveges ítélet

A benzinfaló, audi után valami egyszerűbb autóra vágytam. Tudtam, hogy visszafogok térni a márkához előbb utóbb, de úgy gondoltam egy 3 év pihenő kell. Ezért néztem el a lexus szalonba, egy csöndes, mérsékelt, kényelmes autóra vágytam. Elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem utána mit is adnak a lexusnál.
Bementem, reálszisztéma, ingyen kávé, kellemes üdvözlőszöveg. Leültem a tárgyalóasztalhoz. Kérdezték mit szeretnék, mondtam egy audi A6os méretű autót. Egyből kérdezték miért audihoz hasonlítgatom az autókat. Hát elmondtam, mert az audi nálam a mérce, volt már 3 audim, egyikse hagyott cserben, és minden szempontból tökéletesek voltak (kivéve a legutóbbit, ami benzintemető volt). Jó mondták a lexus más, az mindennél jobb, ez bizonyítja az bizonyítja. Mondtam jó,jó nekem egy olyan 3-4 évre kellene az autó egy alacsony fogyasztású csöndes kényelmes darab. Kérdezték, hogy 3-4 év után mit szeretnék (megjegyezném, még mindíg nem válaszoltak eredeti kérdésemre, hogy egy A6os méretű autójuk volna é). Nade, mondtam nekik, hogy ismét egy sportos audit. Na itt kisebb vita alakult ki, hogy "dehát a vevőelégedettségünk alapján önnek mindenképp a lexusnál kéne maradnia...." A vita vége az lett, hogy most autót akarnak eladni, vagy szkanderozunk vagy mi van. Végül sikerült rátérni az autóvásárlásra. Tehát lexus GS, már képeket láttam róla, szép autó, kívül belül. Motor? Hát én dieselt szeretnék. "olyanunk nincs" (??!!) kérdeztem mennyit kell várni rá; semennyit mivel diesel változat nem létezik. Hmm úgy voltam vele, hogy akkor itt befejeztük a beszélgetést, de ragaszkodtam egy új márkához, tehát folytassuk. Akkor a kisebbik benzinesre esett a választásom. Színt is kiválasztottam (fekete gyöngyház 250ezer). Jöhettek az extrák. Elkezdtem mondani az eladónak mikre gondoltam, majd félbeszakított hogy náluk ez nem így megy, itt van 3 csomag (exe ML1 ML2) ezekből válasszak. Kicsit kiakasztó, hogy ennyire vevőellenes az egész autóeladási rendszerük, arról nem is beszélve, hogy idiota szövegekkel próbálják meg helyettesíteni a választékot. Mindegy, az executive nagyjából megfelelő számomra, végeztünk 16 millióra jött ki a tétel. Hááát meg kell jegyeznem nem a legolcsóbb. Átvétel után először esett meg velem, hogy nem boldogan tértem haza az új autómmal.
Ez a vásárlás meg adásvétel katasztrófális. Semmi választék, semmi lehetőség, csak a hülye dumákat lökik, és megpróbálnak meggyőzni, hogy ez így a helyes.

Vásárlás borzalmait elfeledve kezdtem megszeretni a kicsikét, vigyáztam rá, szép és ritka látvány, bár többször bántott a tudat, hogy ennyiér más márkából sokkal személyre szabottabbat is kaphattam volna.

Kényelmileg problémáim akadtak:
az ülések szépen állíthatók minden irányba, de talán túlságosan is. Sokáig kellett zongoráznom mire a gerinctámasztól kezdve mindent be tudtam jól állítani, túl sok minden állítható rajta.
Másik a hang. Eleinte teljesen csöndes volt, de 3 hónap után már kezdett elmenni a hangszigetelés.
A harmadik problémám a váltó elheyezésével volt. Nekem valahogy nem esett kézre.
A lexusnak ez a fedcomp rendszere nem egy túl jól sikerült alkotás.
Más szempontból kényelmes, jók az anyagok, jók a külső-belső design. A külső nekem különösen tetszik, egész egyedi, bár némi mercedes koppintást vélek felfedezni, de ettől függetlenül szép!

Teljesítménnyel nem volt probléma, megyeget, fogyaszt, tapad. Se rosszat, se extrajó élményt nem tudok mondani.

Megbízhatóságra nagyon le van maradva, gyakoriak a hibák, a javítása garanciálisan sok idő, amúgy meg még drága is.
Csalódtam a lexusban, de kalandként talán megérte.
A váráslási nehézségek, a leírhatatlanul unszimpatikus márkaszerviz, a gatyra megbízhatóság, a választék hiánya, egy két komfortprobléma. Ezek maradtak meg bennem leginkább a lexus GS után. Így nem hiszem, hogy valaha is visszatérek a reálszisztémához.

Hibalista

- Légkondicionáló (?)
- Műszerfal (csatlakozó hiba)
- Ülésállító motor (kuka, csere)
- 4x check engine, hiba oka ismeretlen, mert az autó működött
- Futóműállítás (kormány egyenesen -> kocsi jobbra húz) de ez lehet valamelyik kitűnő kátyú műve.

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma Lexus

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? RS6+ Következő autója? Audi S5
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Gs 2005 (2008)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)