A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Thema (2011)

Thema 3.0 V6 Multijet II Executive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az egész család ezt az autót szerette legjobban - én is!

Szöveges ítélet

Hihetetlen külső és igazi olasz dizájnos belső. Kicsit rosszfiús autó kinézet, de a króm-itt, króm-ott ezt ügyesen tompítja. A 20 collos kerekek bicolor felnivel kiemelkedően néznek ki, de defektnél sajnos nem javíthatók, így minden defekt=gumicsere. Ez drága mulatság. Viszont van pótkerék és ez a túlélés kulcsa.
A motor elképesztően húz és a végsebessége is 240 körüli, ami egy ekkora testtől nem alapvetés. Viszont ahogy beülsz ebbe az ötméteres hintóba, elszáll a száguldozós kedved. Az Alpine hifi korrekt, én eddig csak egy jobbat hallottam: egy Dynaudio-t egy Volvo S80-ban. Csendes a karosszéria és a futómű, élmény a vezetés. Az ülés egy árnyalattal magasabb a normál sedan-okénál, de nem terepjárós-magas, így pont kényelmes hosszú távú vezetésekhez és a beszállás is könnyebb. Csomagtartója tökéletes. Minden beszálláskor élmény beülni. Három év múltán is. Ahhoz képest, hogy 5 méternél hosszabb, a kamera és radar segítségével gyakorlatilag centikre be lehet állni két autó közé.
Viszont kevés helyen van szervíz az országban, és azért 50e km-enként meg-megállt, így vagy tréleres ismerős kell, vagy célszerű akkor vásárolni ilyet, ha a lakóhelyünkön van szervíz.
Az ötsebességes Mercedes váltó ezzel az izom-motorral tökéletesen működik és nagyon jó az ugyancsak Mercedes-től örökölt futómű is. A fékek viszont lendületes autópályázásnál rendesen kopnak, a fékbetétek alig bírták 30e km-ig, de így jársz, ha gyorsan mész... Egyébként teljesen biztonságosan áll meg, csak kopik a fék a kéttonnás tömeg miatt.
Imádtam. Céges autó volt, azért váltunk el egymástól három és fél év és 180 ezer km után.

Hibalista

- Fűtéscső kilyukadt 50e km-nél kétszer. - Turbo csere 150e km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Fiat Budaörs

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? S80 2,5D AWD Következő autója? 6 2,2d Revolution Top
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Thema 2011

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)