A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Thema (1984-1994)

Thema 2.5 TDS 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kellemes emlékű olajkályha

Szöveges ítélet

Nagyon szerettem,bár már amikor vettem sem volt egy új darab de nekem nagyon bejött.Nagy kényelmes belső,viszonylag dinamikus motor - a maga idejében szerintem nem nagyon volt ellenfele -a forma még huszonvalahány év távlatából is tetszetős,a futómű pedig ha rendbe volt rakva,akkor a sportos haladást is képes volt tolerálni.
Az alkatrészárak nem voltak túl veszélyesek,de mikor a hátsókerékcsapágyért 82E Ft-ot akartak velem kifizettetni akkor majdnem seggre ültem.Csak a kopóalkatrészeket cserélgettem rajta,de már jelzett időben ha valaminek esedékessé vált a cseréje ill.én is figyelgettem.Mert az ilyen korú autóknál ez már kötelező,meg hát Ő egy korosodó hölgy volt akitől illik megkérdezni,hogy nincs e valamire szüksége.
A turbó az csak úgy forgott de nem sok töltőlevegőt szállított,terveztem hogy felújítom - de hát megint az árak - akkoriban jóval szerényebb volt a jövedelmem,így maradt az adagoló tekerése.Na de ami ezután következett...
Egy hét után visszamentem a szerelőhöz,hogy a derék motor életére való tekintettel - mélységes fájdalmamra - állítsunk egy kicsit vissza rajta.Megtette,de még így is nagyon jól ment átlagban 7.5literes fogyasztást produkálva.
Az elejétől fogva nagyon szerettem,de egy éjszaka örökre a szívembe zártam:barátnőmtől hazafelé tartottam a -10 fokos hidegben amit Ő kint töltött az utcán töltött - hol máshol? - és hazatérve álltam volna be a garázsba,de a váltókar mint egy fakanál forgott körbe ui. eltört a váltórudazat az autó alatt.Ennek is voltak előjelei,de én azt hittem hogy hideg az olaj a váltóban,meg ilyenek,de nem.Ő már szólt előre,de nem vettem komolyan.
Az elsö ülések kappa alcantara ülések voltak,lehetetlen volt benne elfáradni.
Digitklímás volt,de a klíma soha nem működött benne:(
Elektromos ablak,tükör,zár volt benne.
Egyszer az önindítót is ki kellett venni belőle:( fél nap,na akkor voltak az olaszok mindenfélék csak úriemberek nem.Amúgy bírom a digókat:)
Voltak nehezebb időszakaink is,de a mai napig szívesen gondolok vissza rá.
Ha lehetne jó állapotú példányt találni a piacon újra ilyet vennék.Az elektromos rendszere nem volt mindig a helyzete magaslatán,de a WD40 sokszor segített.
Az együtt töltött időnk végére már kezdett egy kicsit korrodálódni,de még nem volt menthetetlen,és a motorból is kezdett hiányozni a kompresszió.Ez a két tény megpecsételte a sorsát,találtam egy hirdetést,ahol pont egy ilyen állapotú,és típusú autót kerestek mint Ő.Elcseréltem,meg is könnyeztem,nagyon hozzám nőtt.
Az együtt töltött 3év alatt kellett rá költeni,de hát nem egy 0km-es szalonautó volt.
Mindent összevetve nagyon jó indulatú,jó fogyasztású,majdnem dinamikus,végtelenül kényelmes,és szép küllemű autó,ami ha törődnek vele,semmivel se kerül többe a fenntartása mint bármely más használtautónak.
Negatívumként nem nagyon tudnék semmit - mert elfogult vagyok:) - talán csak a várakozást,mikor éppen javítás alatt volt és nem tudtam vele menni.

Hibalista

- féltengelyek,váltóban szétment egy csapágy(olyan hangja volt mintha sperr-es lenne,nagyon állat volt),jobb hátsó kerékcsapágy,szilentek,hátsó híd - vagy mi az - életveszélyesen
- szétrohadt,és a végén már megérett egy motorgenerálra,a turbo csak volt,nemigen tette már a dolgát,önindító,hűtő,lengéscsillapítók elöl hátul,de ezek mind kopóalkatrészek

Ide hordtam szervizbe

én szerelgettem
ügyes gyerek vagyok ám


Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

közeli ismerős
korrekt volt,de nem olcsó

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4500
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ritmo 105TC Következő autója? Alfa Romeo 155 2.0TS 8v
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Thema 1984

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)