Diplomatikus egyéniség- stile italiano...
Szöveges ítélet
Hát úgy kezdődött, hogy ez már a tizenvalahányadik autóm...A Toyota Suprától kezdve a Bobby Merciig sok mindent hajtottam már.Konszolidált családapaként viszont a célom egy kombi,nem fapados klímás dízel volt.2 mill.-ig, 2000évj.-tól.Ja, és tucatautó se legyen...Igy találtam a Lancia Lybrára.Kicsit féltem tőle az olaszautósrémtörténetek hatására.Viszont azzal nyugtattam magam,hogy ezek biztos akkor keletkeztek, amikor még a szociban kezdték behozni a digók által széthajtott példányokat...
Ekkor kezdtem meggyőzni magam, hogy olasz autóm lesz...Meg akkor amikor az előbb felsorolt "szempontok" egy német autónál, jó 1 millió ft-tal többe kerültek volna. Valamit mégis tudhatnak, lásd:Ferrari, Maserati, Segafredo, pizza...Ezeknek van stílusuk,és szeretnivaló dolgok.Na eddig az ideológia.
Tény, hogy ahogy megláttam egy kereskedésben megtetszett.Abszolut egyedi kinézet.Az utcán látom a tekinteteket, hogy azonnal a márkajelzést keresi a szemlélődő...
Belül minden elektromos,kétzonás klíma sok kütyü. A középkonzolon a kb. 7 colos képernyőt mindenki navigációnak nézi.Ez még nem az a típus (2000évj.) Viszont minden adat megtekinthető rajta a kocsit illetően.
Gyári kazettás 300wattos Bose hifi,gyári cédétár és mélyláda.hmm jól szól..A felszereltség már-már amerikai...
Igényes belső kivitelezés.Világos nubuk-ülés. Azt hittem kényesebb lesz.A könyöklő műanyag viszont festett bézs.A legrosszabb,hogy ha VÉLETLEN KÖRÖMMEL hozzáérek és már látszik is a fekete alapszín. ÁÁÁÁ!!!!
Jól megy, mióta kicseréltem a légtömegmérőt. Az eredeti 65ezer lett volna.Az utángyártottról mindenki le akart beszélni. Intermotor néven olasz-utángyártott.Vagy Koreai...Talán az előbbi bizalomgerjesztőbb volt..Jó is lett!!!! 18ezerért meg pláne!!!!!Még mindig jó.
Összességében a nagyobb autókhoz vagyok szokva, már gyűjtök
egy Thesis-re....
Viszont elégedett vagyok a Lybrámmal.Szép, egyedi kényelmes jó vele utazni.Az úton van nem kopog, nem rázkodik.Bejött.
A kötelező vezérműszíjjszettgörgökkel persze azonnal cseréltem mikor beleültem.
Hibalista
- Elektromos ablakemelő mechanika.Persze csak motorral együtt lehet venni...Mivel tiszta műanyag, nem mertem használtat venni (30ezer) hanem a gyári került bele. (65 ezer)
- Ködlámpa kitörött egy folyami kavicstól. (7500ft utángyártott)
Ide hordtam szervizbe
Olasz autók szervize - Széles Zsolt.Az árképzése a "nem szégyenlős" kategória, viszont mindig tudja hova kell nyúlni.Valóban javít. Fizetéskor a sokkhatást a kiszerelt darabok megmutatásával,
és a hiba szakszerű magyarázatával enyhíti...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | FORD 2.5 td | Következő autója? | Lancia Thesis |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |