Nyugati élvezet, Szovjet szívósság
Szöveges ítélet
Az autót még a papám vásárolta 1990-ben 400.000ft-ért, 10 év használat után apámnak adta majd 6 év használat után első autómként megkaptam. Az autó 17 éves de minden jó amit autó megkaphatott ő megkapta(kapja) a mai napig én nem sajnálom tőle a minőségi olajat az adalékokat és a prémium üzemanyagot. Persze ne feleggyük a gyújtógyertyákat erre kimondott válaszom nincs most NGK van benne de jól megy a BOSCH-al meg a CHAMPION-al is. Az autó karburátoros de nem az eredeti mert az egy évig volt benne és nemműködött tökéletesen aztán 35000ft!!!-ért Ausztriából sikerült beszerezni. Az autó 4.-sebességes 1300köbcentis 65-lóerős motor hajt, 170-el mentem vele de még érezhető volt h még menne de ha lenne az autónak 5. sebességen akkor szerintem 200-al is. Ha ajánlhatok autót ezt ajánlanám mindenkinek. Nem hagyott ott sehol csak üzemanyag kell bele és megy. Persze nem veheti fel a versenyt a mai 16 szelepes autókkal de kategóriájának 1 helyezesét adnám neki. Mind megbízhatóságban mint pedig kényelemben. Az autónak az eredeti fényezesése a mai napig tökéletes sehol egy rozsda köszönhető ez a speciális alvázvédelemnek és a kerékdobok kibélelésének. Az autó a korának meghazuttoló állapotban van (mintha most gördült le volna a futószallagról). Aki autóvásárlás előtt ál ne nézegessen vw vagy opelt 200-300ezerért vegyen ladát mert amikor majd szervizbe kell vinni nem 1-2ezer lesz az alkatrész. Aki elolvassa remélem örömét leli benne.:)
Hibalista
- rotor
- 12voltos vezérlőpanel
- karburátor mágnesszelep
- ablakmosó mágnesszelep
-
Ide hordtam szervizbe
Emmer autószevíz Tata
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 17 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 86750 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | LADA 1112 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |