A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1500, 1600 (1972-2001)

1500, 1600 2107 

Az ítélet értékelése
1,5(6 db)

Olvasd el, megéri!!! 2107 FOREVER

Szöveges ítélet

Nagyon imádom a parasztmercimet!Egy életérzés vele autózni!Mivel gázüzemű,ezért üzemeltetése azonos egy 4 litert fogyasztó japán diesel járműével,csak ez autóból van,nem pedig műanyagból,és tyúkbelek tömkelegéből.Úgyhogy nem kell félni a gázüzemtől,ha rendbe van téve télen indul,ugyanúgy húz,csak fele annyiból utazok,mint benzines kollegáim.A kasznin vannak problémás helyek(a szemöldök,a hátfal alsó része).Sajnos a talpasokkal bajban vagyok.Nem találok strapabíró,nem utángyártott eme alkatrészt.(próbáltam a német lehnfördert,okapot,oroszt).Szerkezeti megoldásait észszerűség és egyszerűség jellemzi.Mindennek megvan a jele(főtengelyen,vezérműtengelyen,hajtókarokon,stb)Gyerekjáték a gyújtás beállítás,kuplungozás,gyűrűzés,vezérlés beállítás.Talán az önindító,ami 1 kicsit szopatós helyen van,de rutinnal az sem veszélyes.Az az elképzelés,hogy a kormányzása nehézkes egy orbitális baromság!!!Ha rendben vannak az gömbcsuklók,talpasok,kormánymű,(hozzáértőbbek csapágyas segédirányítót alkalmaznak)akkor semmivel sem nagyobb tudást igényel,mint bármely mechanikus kormányberendezés.na és a téli csúszkálás.Téli gumival kisebb rutinal gyönyörűen lehet vele haladni.Ajánlom mindenkinek,aki nem faszjáccás céljából akar egy megbízható,jó megjelenésű,alacsony fenntartású gépkocsit venni.Jó tanács vásárláshoz:Ha a váltó és a motor között lévő 2 csavarnál még megvannak a gyári emelőfülek akkor még nem volt kuplungozva(több,mint valószinű).

Hibalista

- 5ös váltót 4esre cseréltem:8ezer
- Talpascsap évente,Gyujtáselosztó évente,Gázreduktor felújjítás:20ezer-15évente.

Ide hordtam szervizbe

saját magam végzem a javításokat.Nehezen lehet elbaszni rajta akármit is.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Skoda 120L Következő autója? Csak Lada,esetleg UAZ,vagy CitroenBX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1500, 1600 1972

További ítéletek (65 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)