A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1500, 1600 (1972-2001)

1500, 1600 21053 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható társ volt, soha nem hagyott az út szélén, én meg karban tartottam. Meghálálta.

Szöveges ítélet

Elképzelhető, hogy szerettem. A kényelme megfelelő volt, megbízható volt, megfelelő téli és nyári kerékkészletet használva, nem ismertem vele akadályt.Az első ülések üléstartó bakja gyenge, ez még a Fiat 124-ből maradt a hibája, de normálisan foltozva többet nem törik el. Azt is elmondhatom, hogy 14 éves korában, kb 250 ezer km-nél cseréltem először külső küszöböket. A fűtése kiváló volt, bár hallottam más Ladástól, hogy gyenge, de akkor megmutattam neki a fagyállóval feltöltés módját és jó lett neki is. Elöl a felső gömbfejek hajlamosak voltak a lötyögésre, azokat kb. 60 ezrenként cserélni kellett. Szerencsére egyszerű a csere, kb. fél óra alatt kész mind a kettő.300 ezer km után már rendetlenkedett az 5 gangos váltó és a difi is, szakszervízben is cserét javasoltak. Ezért cseréltem le 19 évesen. A töltésével sem volt gond, átlag 9 évig volt jó az akku. indítási nehézség nem volt,egy kattintásra indult a legnagyobb hidegben is. A két fényszóró izzó kivételével nem kellett benne izzót cserélni a 19 év alatt.

Hibalista

- Egyszer útközben elpattant a gázkar műanyag gömbfeje, de azt azonnal meg tudtam javítani. Egyébként sosem hagyott ott sehol, az autó karbantartását sk. végeztem. Szerelő csak a műszaki vizsgákon látta. Az oroszok olyan kiváló magyar nyelvű leírást adtak az autóhoz, hogy némi szerszámozottsággal mindent meg tudtam oldani, a vizsgára való felkészítéssel együtt. Még egy megjegyzés: az említett időszak alatt a gyári és még egy akkumulátor fogyott el, és nem voltak indítási gondok.Annyit hozzáteszek, hogy az első Ladám 1200-as volt és a Kén utcai Shell szervízben készségesen megmutattak mindent.

Ide hordtam szervizbe

Aki tanítgatott: Török Sándor Kén utcai Shell szervíz (IX. kerület) Sajnos ma már nincs meg, ő pedig tudtommal Németországban él.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 19 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 330000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1400 Következő autója? Getz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1500, 1600 1972

További ítéletek (65 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)