A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1,6 CRDI LX+ 

Az ítélet értékelése
2,0(8 db)

Nekem csalódás, pedig nagyon vágytam rá

Szöveges ítélet

A jókkal kezdem.
Nagyon jól be lehet állítani a vezetési helyzetet, bőséges a lábtér, a fejem is befér, oldalt is pazar a helykínálat. A váltó könnyű, jól kapcsolható. A nyomaték 2000-2500 között mint a lórúgás úgy jön meg, s akkor megy mint a golyó. A futómű jól van beállítva, jól csillapítja a hibákat.

Sajnos vannak rosszak is.
Nagyon rossz a kilátás az autóból manőverezéskor, a C oszlop irtózatos holtteret csinál!
Borzasztó gyenge ez a dízelmotor 1-2-ben alacsony fordulaton, gyakorlatilag nem lehet vele lendületesen elindulni. Én gyakran hajtok fel bal kanyar után a 4-es útra, kész cidri besorolni és megindulni. 3-asban lehet csak az igazi nyomatékot elkapni, de addig az 1-es és 2-es kész szenvedés. 1-esben max. 20-ig gyorsul fel, 2-esben is csak 40 körüli a max., de mindkettőnél ilyenkor már szörnyű hangja van a motornak. Az áttételezést szerintem nagyon elszúrták. Persze 3-ba kapcsolva aztán hirtelen megjön az ereje és akkor már húz rendesen, de addig el kell jutni. Ráadásul nagyon könnyen elejti a fordulatszámot váltásnál, így komolyan mondom, hatszor meg kell gondolni, hogy mikor szabad rákanyarodni vele egy nagy forgalmú lakott területen kívüli útra. A hangja dízel ellenére nem vészes, de a remegés átjön a kasztnira már alapjáratnál is. Egyébként a menetzajokat nagyon jól szigeteli el, 140 körül is simán lehet beszélgetni, nem zajos.
A kormányzás elég direkt, de pl. körforgalomban igen körülményesen áll vissza a kormány az ívről.
A rádió jól szól, lejátssza az mp3-akat is, egyetlen gond az, hogy a 320kbps minőségű file-oknál állandóan átugrál és kihagy egyes számokat, vagy lejátszás közben megáll. Valószínűleg vissza fogom vinni megnézetni, mert ez nem OK így.
A hátsó ülések állíthatósága szerintem túl körülményes, alapból nem csukhatók le vízszintesre. Ez már elvárás lenne manapság. Az autó belülről rendkívül lehangoló, egy kicsike kis kárpitot sem raktak sehova, minden ronda szürke műanyag. Az üléshuzat meg már kopik, pedig még csak két hónapos az autó. Fel is rakok képet róla, érdemes megnézni, mennyire kispórolták belülről az érzelmeket, a szerethetőséget az autóból. A másik kép az igénytelen csúnya kilincs. 4 milláért már egy kis krómot bele lehetett volna rakni azt hiszem, nem ezt a ronda műanyagot.
Összességében elmondható róla hogy jó kis autó, de nem éri meg azt a több mint 4 miliót amit adtam érte. Mielőtt megvettem sokáig szemeztem egy D4D Corollával, de sajnos nem azt választottam, mert ezt 100 ezerrel olcsóbban megkaptam. Most már tudom, hogy butaság volt. Nem baj, úgyis el fogom adni, remélem nem bukok sokat rajta.

Hibalista

- Az első igazi kátyú után borzasztó hangot adott a bal hátsó ajtó burkolata. Kiderült, hogy az ablaktekerő huzal (amit megmondom őszintén ki sem próbáltunk addig) volt rosszul felcsévélve, ezért verdeste belülről a műanyag burkolatot. Garanciába megcsinálták.
- Először hülyének néztek, elvitték "próbaútra" de mivel nem hallottak semmit, nekem kellett a szerelőt beültetve megmutatnom menet közben. Kicsit bunkónak éreztem őket, bezzeg ameddig nem vittem el a kocsit, kétnaponta hívtak, hogy a kedvemben járjanak.
- A szervízciklus meg marhára nem tetszik! Így fogják majd behajtani a 7éves garit???

Ide hordtam szervizbe

Pappas

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

még nem kellett

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6750
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Almera Következő autója? Toyota Auris, vagy Honda Civic Type-R
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)