A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1.4 LX Plus 

Az ítélet értékelése
3,7(6 db)

Autószerelőnek pont jó... semmi sem lehet tökéletes:)

Szöveges ítélet

Innen, onnan összejött egy kis pénz, és autó után kellett nézni. A használt autópiacon nagy választék és sok rossz autó, ha az ember jót szeretne vegyen újat.
Sajnos pont egy szakszervizben dolgozom és itt épp árulnak Kiát.
A végén vettem egy gyönyörű szép Ceedet.
Az autó valami isteni, Igazából kezdetektől kopog valami hátul, de csak hidegben, nem zavaróan, de sajnos műhelyben ilyen zörgéseket kell lokalizálni és minden apró zörejt meghallok még a saját kocsimban is.
Amiket itt olvasgattam itt ott pl a bal elsőajtó elejében hallhato kis koppanások is előjöttek, de már nem foglalkozom vele, mert nem zavar az sem.
Mondjuk két hónapos korában már felavattam, mivel beálltam egy diófa alá és pont akkor potyogott. Meg a múltkor neki mentem a garázs falának és mivel egy szuper fényezés van rajta nem is látni a nem létező sérülést.
A fogyasztása nagyon jó városban 7.5 télen, városon kívül országúton 5.8-6.2. Autópályán 8 körül. 180-at viszi utazóban.
Egy 400 km-es távon ahol 250km országút 110km/h,
150km pálya 140km/h így 7l-es fogyasztás jön ki a végén.
A zene benne valami tökéletes az átlagon felüli igényűeknek is, bár a közép hangsugárzók hiányoznak.
A kényelem felülmúlhatatlan. Egy hosszabb út után nem úgy szállok ki a kocsiból ,hogy fájna a hátam.
A futóműve meg eszméletlen, úgy tartja az úton magát hogy csoda.
A fékről meg nem is beszélve.
Szerintem ez az autó egy nagyon jól eltalált jármű.

2008.05.02 14500 km
Az autó nagyon jól bírja a strapát alattam. Most így tavasszal, hogy melegebb lett és nyári gumi van rajta, így enyhén lejjebb esett a fogyasztása: város 7.5, országút 5.8, vegyes 7.
A kopogás még nem lett megjavítva, mert már nem hallani.
És nem ette meg az olajat!!!!!!!! Nem kellett után tölteni. :)

2008.10.05. 22.000 km
Még mindig meg vagyok elégedve az autóval. Kényelmes, halk a motorja alapjáraton, emelten már csak tűrhető, de autópályán nem kell kiabálni egymással az utastérben. Fogyasztása csak az ausztriai benzinre megy lejjebb fél litert, még mindig 7 l. Most cseréltem az ablaktörlő lapátokat másodjára.

2009.08.02. 37.000 km
Semmi nem változott azon kívül, hogy megjött az ereje. Vagy lehet még csak most szoktam össze vele. De kezd nagyon menni, klímával is/ nélküle még jobban. Fogyasztása országúton 6 l / vegyesben már több 7-8 l.
Hiba: Cicergett a váltónál a kiemelővilla, de egy kis zsír spray megoldotta.

2010.06.06. 49.000 km
A napokban emeltem meg az autót kicsit átvizsgálni, hátha van valami hibája. Szerencsére nem találtam semmit. A fékbetétek még mindig ujjak, nem lett cserélve és még szerintem 100.000-ig nem is kell. A rádiót 3 hónapja kellett javíttatni: Az előlapi panel és belső panel 90 fok-ban van egymáshoz képest és a rázkódástól leszakadt az egyikről a csati. Smd forrasztással orvosolható volt. A futómű nem kopog, a motor nem gyengült, a fogyasztás beállt 6-7-re, a klíma nem egy fagyasztó. Még mindig nem csalódtam benne.

2012.08.20. 85.000 km
Jól eltelt az idő, és a kilométerek is gyarapodtak rendesen. Baja az autónak még mindig nincs. Semmi másra nem kellett költeni, csak olajra és a kötelező szűrőkre. Ennyi km után még mindig az eredeti fékbetétek vannak benne. Ja igaz hogy most nyár van és szinte tojás gázon közlekedek vele már ha a napi 20 km-t nézem, de 5,7l/100km a fogyasztás. Aztán 5 személyjel megpakolva klímázva, autópályán 7 fölé sose megy a mutató. Egy fontos dolog, terhelten autópályán dombnak felfelé 120nál 5.-ben gyorsul, nem kell visszakapcsolni. Igaz csak az 1.4 es van benne, de marha jó motor.
Alapjába véve munkába járós autó, de nyáron nyaralós autó, télen meg téli nyaralós autó. Mikor síelni megyünk tetőboksszal, agyon ülve a fara, lehet vele előzni és nagyon komfortos kényelmes vele utazni, és a hátul ülőknek is. Összességében azt tudom mondani ennyi év és km után, hogy még mindig megéri a pénzt amit rááldoztam az elején és amit havonta kell fizetnem.(hitel)
Egy dolog ami nagyon zavar, még pedig az ablak törlő képessége, 50 alatt lehet csak normálisan törölni vele, máskülönben visszarakja a vizet a szélvédőre. És aero-s kivitelű és irtó drága.

Hibalista

- Havazás hideg kb. -5 fok, az ablaktörlő elkezdett pattogni a szélvédőn. - Már a második szett ablaktörlő lapát van rajta. - Hátul kopog valami hidegben - Kuplung csúsztatásra büdösödik. - Rádió csati forrasztás

Ide hordtam szervizbe

Magamhoz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 86000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 95´ Következő autója? Ceed
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)