A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i40 (2011)

i40 1,7 D HP 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Napjaink japánja

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem?
Első tapasztalatok:
Több mint félmillió kilométerrel a lábamban eleinte rendszeresen lefulladtam vele. Szerintem a legalsó fordulatszám tartományban erőtlen. Furcsa volt eleinte, hogy az esőérzékelő állásban indításkor az ablaktörlő mindig törölt egyet. Ez csak a szúnyogok elkenésére jó, nem is értem. Tanácsos csak az első cseppek megjelenésekor automatára kapcsolni, ha nem akarjuk, hogy szárazon járjon az ablaktörlő. Tankolásnál az első lekattanás után, még jócskán 10 liter feletti nafta betölthető a rendszerbe egy kis játszadozással. Így sikerült nem egyszer 74 liter felett betöltenem a 70 literes tankba. A szalonból hazafelé már észrevettem, hogy az amúgy igen csendes utastérbe feltűnően behallatszik a gyári hankook abroncsok búgása. Ennek kiküszöbölését egy gyors Michelinre váltás orvosolta is.
Hosszabb távú tapasztalatok:
184cm-es magasságommal kényelmesen elférek mindenhogyan, de szerintem az ülőlap hossza kicsit rövid. 40e km-nél a kormányon egy helyen elkezdett feljönni egy hártyavékony réteg (nem is értem mindek rá). Kicsit utána olvastam, és valamennyire megnyugtatott, hogy típushibának írják. A fogyasztásom beállt 5,8-6,5 közé attól függően, mennyire sportos az ember. Mivel én inkább az vagyok, ezért is írtam lentebb a magasabb számot. Az erősen megdöntött A oszlop néha kitakar a kereszteződésben egy bizonyos sebességgel érkező járművet.
Kinek ajánlom?
Minden racionális gondolkodású embernek, aki már egy kicsit unja a japánokat. Aki egy megbízható, jó kidolgozású, szép, autót szeretne. Akinek szempont az „olcsó” fenntartható (szerviz, casco, stb). Aki különlegességet szeretne, de mégse irigyelje senki érte.
Kinek nem ajánlom?
Aki azt szereti, hogy az autópályán villogtatva takarodnak előle a belső sávból. Aki presztízskérdést csinál az autójából.
Összességében:
Többször jártam Koreában, Ázsia többi országában, és Amerikában, a márkának sokkal nagyobb imázsa van odakint, mint a vén Európában, és főleg Magyarországon. A méretével sokan nincsenek tisztában a kecses formája miatt. Belül sokkal tágasabb mind gondolnánk, és olyan méretű dolgokat el tudunk vele hozni, hogy a hajunk égnek áll. Eddig nagyon megbízható, és szerethető autó benyomását tette rám. Az 5 év garancia megnyugtatja minden téren az embert. Azért inkább a negatívumokat emeltem ki, mert abból jobban tanul az ember.

Hibalista

- Első két parkolóradar, garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Leier BMW-HYUNDAI Győr

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mazda 6 Következő autója? Santa FEE vagy X3
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i40 2011 (2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)