Koreai álom, egy szalonna zabálás utáni éjszaka!
Szöveges ítélet
Az autóka 2013 szeptemberi!
Jó tulajdonságai,
hogy nem annyira csúnya, mint az elődje (bár másik 3 márka autója ugyanígy néz ki)!
Van szép bajuszlámpája.
Motorja/váltója, ügyesen kalibrált - alacsony fordulaton már húz/tol, aztán már nem annyira - tehát városi közlekedésre alkalmas. 70-80 km/h -ig a futómű irdatlan zajától eltekintve, csendes. E felett jön a szélzaj, meg a motorzaj.
Gáz tulajdonságok:
Az ablakemelőkből ami csak az első ablakokhoz adott, csak a bal automata és most figyelj! CSAK lefele automata!! Ez már egy vicc 2013 ban!
Inkább tettek bele gyönyörű divatos bajuszlámpát, mint, hogy távírányítós kulcsot adnának hozzá! EZ brutál kicsinyesség és szégyenletes a Hyundaitól! 2013 szeptemberében eladni új autót centrálzárral távírányítós kulcs nélkül!! Ciki!
Az ajtózárak amiket a távírányító hiányában használni kell, hamar elromlanak, nálam 2000 km után már nem működött 100% osan. Az ajtó nyitása is akadozik, szorul, kb az első hónap óta.
A futómű botrányos! Nem egyenletes úton, ahol "esetleg" kátyúba fut az ember, esetleg egy bukkanóra szaladva összevissza elemelkednek a kerekek az úttól, az irányítást az angyalokra bízva. Az is említésre méltó, hogy egy egyszerű utazás például a Hungária kőrúton, első alkalommal halálfélemmel tölti el az utasteret, amilyen zajok jönnek a futóműből. Persze egy új, sima úton jól teljesít.
Extra a visszagurulás gátló - vagy minek hívják - amikor emelkedőnek indulnánk és a féket felengedve megtartja az autót kb 2-3 másodpercig elegendő időt adva hogy a kuplungot felengedje aki még nem tud rendesen vezetni. Namost ez a funkció a következő helyeken NEM MŰKÖDIK: Moszkva téri bukkanó vagy akár a Hegyalja úti emelkedő! Tehát nincs haszna ott.. ELLENBEN amikor egy tényleg meredek utcán parkolni szeretnénk hátrafele akkor bizony hátráltat rendesen, hogy a többiek a hátunk mögött moroghassanak!
Az ABS-ről is kell szólni. Mivel az autó szeptemberben lett vásárolva így a téli közlekedésben az ABS is próbára került. Az első havas napon rögtön ki is próbáltam az üres utcán. Sajnos nagyon rosszak a tapasztalataim. KB 15-20-szor hosszabb távolság kell neki, hogy megálljon, mint az összes előző autóm amiben ABS volt. Komoly aggodalmaim vannak vele, havas körülények között. (ja igen mielőtt valaki a gumira kérdezne, új Bridgestone gumikat kapott a kicsike ezzel produkálta.)
A szomjúsága is elkeserít, bár tudom 1400 köbcentiből száz ló erejét nyerni, kell itatni rendesen.
Összeségében azért nem annyira gáz az autó, de a bosszantó kis tulajdonságaival a mindennapokban eléggé megkeseríti az ember életét. De ez is szubjektív sokan szeretik a keserű ízt - az unikum is népszerű valamiért!
Hibalista
- Mivel még nincs féléve, hogy használom,(12000 km) még nem került a szervízbe, igaz a bal első ajtó már nem mindig nyilik rendesen. Szorul.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | avensis | Következő autója? | e300 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |