A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » S2000 (1999)

S2000 S2000 

Az ítélet értékelése
1,7(7 db)

Égő

Szöveges ítélet

Egy 98as évjáratú Audi TTből ültem át ebbe a csodába. A különbségek azért kijöttek, ez hátsókerekes, 240 lovas, nagyon jól megy(majd lesz egy megjegyzésem), kanyarokban istenkirály, és a fogyasztása is elfogadható. A hátsókerékhajtás jó, nagyon jól ellehet vele játszani, csak figyelni kell és egész szép mutatványokra képes.
A motorral kapcsolatban lenne egy megjegyzésem, pörgős motor, szép és jó, viszont azt sose értettem, miért is jó ha egy motor 8000ret vagy mégtöbbet pörög? Attól nekem miért is lesz jobb a vezetés. Nekem az S2000res éveim alatt ez a feeling valahogy nem jött le. És az a nagy baj, hogy alacsonyabb fordulaton (pl: 3000) ahol egy normál autó már húz ez még semmit se csinál, pörgetni kell nagyon. Ez a stílus nekem nem jött be ezért is a -2 a teljesítményből.
Kényelmileg kisautó révén nem voltak túl nagy elvárásaim, de a TT után elég fapadosnak tűnt. Érdekesebbek a belső design-vonalak, de nem jobbak, és a komfortérzet is gyenge. Alapból egy 7est megérne, de TT után csak 5.
Menetteljesítményről még áradoznék, meg mesélnék pár oldalon keresztül, mert egyszerűen fantasztikus, amiket művel. (vagy csak azért mert ez az első hátsókerekes autóm?!).
De lényeg a lényeg, műszaki hibáktól nem mentes. Igazából sportautóktól elfogadhatónak tartom, ha valamilyen szinten nem megbízhatóak. Ugyebár a porsche az egyetlen ami azt szereti ha nyúzzák, a többi autó előbb-utóbb megsínyli. De alapból kisebb híbák/gyorsabb kopás esetén szavam nem lenne.
Voltak is hibák, 1 komolyabb, majd utolsó momentumként, 1 hete, az autóm kigyulladt és porrá égett....
Itt ért véget pályafutásom az S2000ressel.

Hibalista

-
- (kuplung,fékek kopnak mint állat)
- Apróbb hibák:
- Kormányszervó (kisebb alkatrészcsere)
- Hűtő (tömítés és csőcsere)
- Akksi zárlat
- Komolyabb hiba:
- Hengerfejes lett
-
- Aztán jó negyed évig semmi...
- Majd...
-
- S2000hez mérten alacsony fordulaton haladtam vele, majd füst, lángok. Kiugrottam, majd az autó gyakorlatilag pillanatok alatt leégett. Következő autóra egyenlőre semmi ötletem. S2000 meg Honda kizárva, de más japánra még azért vevő vagyok.

Ide hordtam szervizbe

Kötelező: Royal Motors
Lassú, és nem igazán tudják kezelni a 2000rest. Szerintem Jazzhez vannak szokva, vagy nemtudom..

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Hibák: Amikor lehetett maszek

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 73000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? TT 98´ Következő autója? Kutatok
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda S2000 1999 (1999)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)