A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Legend (1990-1996)

Legend Coupe 3.2 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Szeret?b?l feleség

Szöveges ítélet

?sszel második autónak vettem, mert:
- jön a tél és biztos, ami biztos;
- untam kiállni a garázsból és ez az utcán is állhat;
- ha már törik (és alattam bizony törik), inkább ez törjön, mint a 10+ millás hétvégi autó.

Meg persze hiányzott a korábbi érzés, a régi CRX-eim hangja, pörgése, az aszfalt közelsége és a tudat, hogy végre ezt nem kell félteni.

Hát minden nem valósult meg, de már nem bánom. Sajnálom, hogy nekem még mindig puha a rugózása (17´-es felnin is), hogy van az ajtón keret (a CRX-en ugye csak az üveg volt), és nem lehet azonnal pörgeti a motort, lassan melegszik fel a 3,2l-es.

Viszont van benne vas, lehet lökdös?dni, jó ötlet az ajtó-behúzó automatika és az, hogy a tet?ablak bels? részét csak akkor lehet behúzni, ha a küls? átlátszó réteg zárt és így nem felejtheted nyitva.

Sajnos a motortól többet vártam, mert tuning nélkül se nem elég pörg?s, se nem elég nyomatékos. És attól is elszoktam már, hogy 180-nál az autópályán még filózzak, vajon van-e benne tartalék. Mert nincs.

De cserében ott a formája, amely simogatnivalóan gyönyör?, számomra az els? - nálam maradandó szerelmet kiváltó - Mad Max film autóit idéz? formavilága (bár ezzel nyilván nem ért mindenki egyet). Bár az optikai tuning (tudom: általában felesleges hóbort, gyerekes és nem a nagyoknak való) nekem bejön, ezen egyszer?en még a hátsó szárnyat se tudom lecserélni, annyira ki van találva.

És hát lehet molyolni rajta, szervizben vagy magad, de ha csak egyszer?en beleülsz vagy kiülsz az ablakba és nézed, az is hasznos és f?leg kellemes esztétikai élményekben részesít.

Apropó molyolás: ritkasága miatt az alkatrészek drágák és sokat kell rájuk várni, már ha van egyáltalán. Fél év alatt sem sikerült például új (er?sebb) hátsó rugókat szerezni bele - hogy végre ne érjen hozzá a szélesebb felnin lév? gumi a kasztniba.

Ígyhát a dolog ott végz?dött, hogy alig akarok kiszállni bel?le, inkább cselezek, de mindhová ezzel mennék - els? számú autóvá, szeret?b?l feleséggé lépett el?.

Hibalista

- kpi zár
- els? felfüggesztések
- kilométeróra

Ide hordtam szervizbe

nem árulom el, mert cimbi és megsért?dik

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1992
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? CRX Következő autója? nem adom el
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Legend 1990 (1991 - 1996)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)