A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (1983-1986)

Jazz 1,2 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Honda Jazz Bulldog

Szöveges ítélet

ismerem az előéletét,amikor volt rá pénzem nem volt eladó,amikor eladó lett nem tudtam volna megvenni. érdeklődő hiányában,műszaki előtt,végülis az enyém lett, egy szerény kézpénzösszegért.

elég nagy munka volt és ennyiből lehetne valami ujabb jármű is,de ha valaki egy konkrét tipust akar,akkor mindegy mekkora munkával jár.akkora a belmagasság mint ma valami mini buszlimuzinban,igy én is bőven elférek.

műszaki előtt állt,igy nekiláttunk a nagyfelújitásnak.
komplett kiheggesztés, hátsó ivek,zastava küszöbök kerültek rá.
minden folt kivágva erősebb lemez beheggesztve, homokfúvással körbetisztitva, alapozva, heggesztési lukak poliészter gittel tömitve és alvázvádőzve.
teljes fékrendszer felujitás uj tárcsák,betétek,motorban csak olajcsere és karburátor,szelepállitás volt.
futómű állitás,kormánygömbfej csere.
belül üléscsere és rádió,hangszóró szerelés.

ha valaki régi,megbizható japán kiautót akar egy jó pár évre, vegyen egy ilyet, ne gondolkozzon, gombokért lehet venni, újitsa fel telejesen,és gondtalan évek várnak rá.
120 körül is stabil, városban keveset fogyaszt,mert könnyű, elég tágas, és legendásan megbizható. spéci hosszúlöketű motor van benne,elvisz a világ végére is.

110 000km
belekerült tizezer kilométer vásárlás óta, volt egy hengerfejfelújitás, bütyköstengelyfelújitás is,pakolások,szimmeringek cseréje. lassan körbeérek mindenhol,és igy továbbiakban gondtalan kilométerek tömegére számitok.

114 000
hátsó lengécsillapitó csere,ami már nagyon ideje volt,olajcsere és karburátor tisztitás volt teritéken. átlag 7 liter a fogyasztás, néha alatt néha felett kicsivel,de megbizható. olcsón falja a városi kilométereket.

116 000
két hátsó lengéscsillapitó csere megvolt, lesz egy kis festés, illetve sikerült belőni a karbit nyárra,igy a fogyasztás is lement 6 környékére.

Hibalista

- megviselte az elmúlt 26 év. - teljes kilakatolás, hátsó ivek,küszöbök,rugótartók,festés - teljes fékfelújitás tárcsa+betét,dobfék+tuskók - olajcsere,gyertyacsere - izzócserék - oldalsó gumicsik cseréje - kuplunkbowden csere - öninditó,alternátor felujitás - fejfölujitás,szelepszát szimmeringcsere,bütyköstengelyjavitás - hátsó lengécsillapitó csere - üléscsere

Ide hordtam szervizbe

fiatal maszek szerelő,évek óta javit nekem.azt cseréli ki amit viszek. ellenőrizhető,ez a legfontosabb.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 102000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Accord Következő autója? egy ujabb jazz majd
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 1983

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)