Dögösseggű japán ágyúgolyó
Szöveges ítélet
Csodálatos formavilágot hozott létre a Japán autógyár 1988-ban mikor piacra dobta a 2.generációs crx sportkupét ami még 18év távlatából is gyönyörűen fest az utakon.a hátsó formája egyszerűen felűlmúlhatatlan!!!! motorja szinte mindent kibír,vígan leforogja a 7800-at és valami brutális erő lakozik a "kis" 1.6 literes erőforrásban.lehet vele 45km/h-nál 1500-as fordulaton 5.fokozatban is menni,de ha 7800-nál letilt kettesben akkor már 120-szal tépünk(!!)...ezen felűl 7literrel el lehet vele autózni de nálam ha kinyomtam a padlólemezt se evett többet 11-12liternél és az élmény ami ilyenkor fogad bőven kárpótól....menetteljesítményei minden helyzetben tökéletesek,egyedüli hátrány csak a téli csúszós utakon mutatkozik,ugyanis hiába van rajta téli gumi a 910kg-os autó nem tapad kellőképpen az úthoz...ez persze egyszerűen kompenzálható:nem kell 100km/h fölött fittipaldizni vele és akkor nem lehet gond. a csúf becenevet(Száguldó koporsó) sajnos olyanok miatt kapta akik nem fogták fel azt,hogy ezt az autót tisztelni kell és nem szabad alá- ill. túlbecsülni a képességeit:ezzel az autóval nem érdemes 220-szal repeszteni a sztrádán,mert nincs meg a súlya hozzá és hiába a tárcsafék elöl-hátul,nem fog megállni úgy mint egy 745-ös Bömös...sajnos mára nagyon sok leamortizált darab kering belőlük az utakon és a gondatlan gazdától vett és több darabból összerakott példányok sok bosszúságot okozhatnak az új tulajnak,ugyhogy érdemes nagyon körbenézni mielőtt döntünk egy példány mellett.
összességében én mindenkinek ajánlom aki nem a "17éves vagyok és rohadt jól vezetek mit nekem 130LE majd én megmutatom ki a király 160-nal tépek a faluban diszkó után betépve és vagy hazaérek vagy felmászunk a fára én 4en ottmaradunk" kategóriába tartozik mert ezeknek a különleges kultuszautóknak csak ilyen veszélyforrásuk létezik és csak ilyen kezekben válnak Száguldó Koporsóvá......
Hibalista
- NAPFÉNYTETŐ ROHAD-ez ugye tipushiba...ez van. ezen kívűl csak a szokásos kopó alkatrészek:féktárcsa/betétek;vezérműszíj;gyertyák
Ide hordtam szervizbe
ismerőshöz illetve magam javítom mert nem lehet megbízni senkiben!!!!!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 167000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | törött cerka de eladtam... | Következő autója? | BMW 330d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |