A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1987-1992)

Civic Crx 1.6i 16v 

Az ítélet értékelése
3,6(8 db)

Dögösseggű japán ágyúgolyó

Szöveges ítélet

Csodálatos formavilágot hozott létre a Japán autógyár 1988-ban mikor piacra dobta a 2.generációs crx sportkupét ami még 18év távlatából is gyönyörűen fest az utakon.a hátsó formája egyszerűen felűlmúlhatatlan!!!! motorja szinte mindent kibír,vígan leforogja a 7800-at és valami brutális erő lakozik a "kis" 1.6 literes erőforrásban.lehet vele 45km/h-nál 1500-as fordulaton 5.fokozatban is menni,de ha 7800-nál letilt kettesben akkor már 120-szal tépünk(!!)...ezen felűl 7literrel el lehet vele autózni de nálam ha kinyomtam a padlólemezt se evett többet 11-12liternél és az élmény ami ilyenkor fogad bőven kárpótól....menetteljesítményei minden helyzetben tökéletesek,egyedüli hátrány csak a téli csúszós utakon mutatkozik,ugyanis hiába van rajta téli gumi a 910kg-os autó nem tapad kellőképpen az úthoz...ez persze egyszerűen kompenzálható:nem kell 100km/h fölött fittipaldizni vele és akkor nem lehet gond. a csúf becenevet(Száguldó koporsó) sajnos olyanok miatt kapta akik nem fogták fel azt,hogy ezt az autót tisztelni kell és nem szabad alá- ill. túlbecsülni a képességeit:ezzel az autóval nem érdemes 220-szal repeszteni a sztrádán,mert nincs meg a súlya hozzá és hiába a tárcsafék elöl-hátul,nem fog megállni úgy mint egy 745-ös Bömös...sajnos mára nagyon sok leamortizált darab kering belőlük az utakon és a gondatlan gazdától vett és több darabból összerakott példányok sok bosszúságot okozhatnak az új tulajnak,ugyhogy érdemes nagyon körbenézni mielőtt döntünk egy példány mellett.
összességében én mindenkinek ajánlom aki nem a "17éves vagyok és rohadt jól vezetek mit nekem 130LE majd én megmutatom ki a király 160-nal tépek a faluban diszkó után betépve és vagy hazaérek vagy felmászunk a fára én 4en ottmaradunk" kategóriába tartozik mert ezeknek a különleges kultuszautóknak csak ilyen veszélyforrásuk létezik és csak ilyen kezekben válnak Száguldó Koporsóvá......

Hibalista

- NAPFÉNYTETŐ ROHAD-ez ugye tipushiba...ez van. ezen kívűl csak a szokásos kopó alkatrészek:féktárcsa/betétek;vezérműszíj;gyertyák

Ide hordtam szervizbe

ismerőshöz illetve magam javítom mert nem lehet megbízni senkiben!!!!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? törött cerka de eladtam... Következő autója? BMW 330d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1987

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)