A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2011)

Civic 1,8 iV-tec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A "kisördőg" lett a szerelmem.

Szöveges ítélet

Első látásra lett a "kisördög".
Nem terveztem gyári új autót vásárolni,használtakat nézegettem (Honda-Mazda 2-4 év), de amikor megláttam és beültem, tudtam, hogy nekem ez kell. Életem első új autója első látásra szerelem. Ott és azonnal döntöttem, hála a jó égnek.
Belül tökéletes, elférni elől-hátúl, az hátsó ülések fantasztikusan variálhatóak, ami nekem fontos volt. A beltér kialakítása nekem egy csoda. Végre ezen a kis helyen sikerült valami újat alkotni, ami nekem tetszik. A vezető oldal mint egy luxus autóban, minden körém építve, még nem éreztem soha hogy valami rossz helyre került volna. Próbakört csak az után mentem, hogy megrendeltem a nekem megfelelőt, tudtam, hogy ha valami ilyen szép az csak jó lehet. Így is lett.

Sokat viszem az országúti kerékpárom magammal, és a hátsó üléseket felhajtva, az első kereket kiszereve be tudom állítani keresztbe a hátsó ülések helyére a bringát. Alig hittem a szememnek. Kívülről kis autónak tűnik, de nem az.
Vásároltam hozzá gyári tetőcsomagtartót, így 3 bringát is könnyedén elszállítók. Ilyenkor autópályán 1-1,5 literrel nő a fogyasztás, de teljesen normális 3 emberrel 3 bringával a tetőn és hátúl csomagokkal.

Normál sebességnél csendes, nem kell pörgetni, megy szépen. Megjegyzem nem vagyok egy sportos vezető, alap állapotomban is akkor váltottam amikor a számítógép jelezte, nekem is az volt a normális. Pár alkalommal azért megpörgettem a "kisördögöt", nagyon szépen megy, nem sok időt vesz el egy előzés. Az útfekvése számomra hibátlan. Sokan keménynek találják, de azt gondolom ennek az autónak nem is állna más jól, és nem zavaróan kemény, inkább sportos, de még a cseh autópályákon is simán vette az akadályt, ahol az elöző Ford C-max-om azért megszenvedett, meg mi is.

Fűtés és klíma autómata, finoman szabályozható, jól és gyorsan reagál, télen gyorsan leolvadnak az ablakok.
A tolatókamera szuper, de továbbra is inkább tükörből tolatok, azt szoktam meg. Ha ki kell centizni a távolságot, akkor nagy segítséget ad.

A multimédia rendszer mindent támogat, hibátlan a működése. USB portok , BT, Rádió, Digitális rádió, CD lejátszó is megtalálható. A navigáció korrekt, nem egy IGO, de jól üzemel és gyors, támogatja a TMC-t. A wifi csak mobil hotspotra tud csatlakozni, sima routerre nem tudtam rácsatlakoztatni, nem támogatja, apró hiányosság.

A biztonsági elektronikai eszközök nagyon jók, használom mindet, valóban segítség, ad egy plusz biztonság érzetet. Ráfutásjelző, sávtartó aszinsztens, holtér figyelő van az autóban. A sávtartót szoktam csak kikapcsolni a hegyi szerpentines utakon, ott sokszor jelez, hogy elhagyom a sávot, de ott nehéz is más hogy vezetni ha haladni is akarok.
A fékek nagyon jók. Sajnos már teszteltem, szuperul tették a dolgukat. Kormány és az út kapcsolata finom, a szükséges visszajelzések megvannak. Tempómat szuper, végre sebességváltáskor nem kapcsol ki, csak fékezésre. A speedlimiter városban nagyon hasznos, nem hiszem, hogy ezzel túllépem a városi 50-et. Sipol rendesen ha a beáltott értéket túllépem, ami persze csak nagy gáz adással lehetséges, finom gázadásra nem reagál a beállított sebességnél.
Tábla felismerő rendszerét még nem sikerült tévedésen érnem. Sebesség jelző táblákat (50-70..stb) előzni tilost és a feloldó táblát ismeri fel, és este is korrekt.

Ez alatt az 1 év és 20.000 km alatt csak azt tudom mondani, hogy minden nap azt érzem, hogy jó volna vezetni még, Legszívesebben minden hová vele mennék. A leghosszabb út 1 vezetéssel 1100km volt, de amikor haza érkeztem minden rendben volt, nem fájt semmim, végig kényelmes volt az út, és nagyon élvezem minden percét a vezetésének.

Szerviz. 10.000km-nél kapott egy olaj- és szűrő cserét, 30.000,-Ft
Az 1 éves (20,000km) szerviz, olaj, olaj szűrő, levegőszűrő, pollenszűrő jó pár dolgot ellenőriztek, fékek.stb, 50.000,-Ft volt, amit nem tartok soknak egy márkaszervizhez képest, teljesen korrekt.
Nem azért maradtak el a negatív dolgok mert elfogult vagyok, ha nem azért mert még nem találkoztam negatívummal.

Úgy érzem ez egy olyan autó ami értem van, mint ha állandóan a kedvembe akarna járni.
Remélem nagyon-nagyon sokáig a társam lesz az utakon.

Hibalista

- A tolatókamera képéről eltűnt a segéd vonal, ami jelezte az autó várható érkezési helyét. - Saját magam megoldottam, szofver újraindítással.

Ide hordtam szervizbe

Honda ErcsiErcsi, Rákóczi Ferenc utca 25, 2451

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? C-Max 1,6 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2011 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)