A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic Type R 

Az ítélet értékelése
3,8(11 db)

Imádom ezt a gépet!

Szöveges ítélet

Egy ismerős megkért hogy vigyem el a Honda szalonba, mert vett egy kocsit, és el kéne hoznia. Miközben a papirokat intézte, én körűl néztem kicsit. Láttam hogy az új civik egész jól néz ki. eszembe jutott hogy a nejem már régóta mondogatja hogy mennyire tetszik neki, és jó lenne egy kisfogyasztású kocsi neki. (nekem Alfáim vannak)Kérdeztem az eladót hogy van-e piros ebből az 1.4-ből. Mondta hogy csak egy piros auto van raktáron, de az Type R. Na nézzük meg. Amikor megmutatta egyből hívtam asszonypajtást hogy: Gyere, mert találtam neked egy Civicet, amit szerintem azonnal megszeretsz. Persze nem mondtam el hogy 201 LE, meg hogy ha én fogok beleűlni akkor 16 litert is beszopja. Majd hülye lettem volna. Meg egy műszaki anaéfabétának minek is tettem volna. Egy óra múlva megjött a nőm. Persze hogy beleszeretett. 30 perc papírmunka után miénk volt a kocsi 0 km-el. Ekkor jött az első sikítás. Gáz! Nejemnél remegő lábak. Nálam széles vigyor. "Mit vettünk?" Mondom: AUTÓT. Azóta én vezetem. Nem haragszik. Tudja hogy jól jártunk(tam) vele. Satabil, gyors, lehetne vele takarékosan is menni. 40 centi hó esett, de ez nem akadály neki. Mindenféle csúszkálás nélkűl veszi az akadályt. A VSA és az ABS teszi a dolgát. Persze néha kilövöm a VSA-t, csak úgy az élvezet kedvéért.
Első hétem vissza vittem szervizelni. Nem működött a sebesség váltó indikátora. Néztek mint egy marslakóra. Kérdezték hogy milyen fordulaton váltok. ????? Hát úgy 5000 mondom. Illedelmesen elfordúltak mikor nevettek. "Próbáljon 7500 körűl váltani, mert 7000 alatt nem jelez." Na azóta rászoktam hogy elinduláskor körűlnézzek rendőrt keresve. Mert a másokdikba váltás már a pénzbe kerűlhet városban. A harmadiknál meg már bevonnák a jogsimat. De jó is van benne. Amire haza érek már meleg a kávém. Az a VTEC hangzás nem semmi ám. Tud üvölteni. :)
Hazafelé a keresztezódésnél balra kanyarodtam. Utána egy rendőrautó megállított hogy nem ég a féklámpám. Ártatlanúl megjegyeztem hogy nem is fékeztem. Csak úgy 50-el bevettem a kanyart. Szerencsémre a rend őrei jó kedvükben voltak. A kormányzás nagyon közveltlen és sebészi pontosságú. A futómű is jó. Élvezet kanyargós utakon menni vele.
Hoszabb úton is kényelmes, minden kézre esik. Fűtés-hűtés kiválló. A gyári zene szépen szól. Bár ezt 150 fölött úgy sem nagyon hallani. :)
Szeretem az Alfáimat is. De azóta velük akkor járok, ha a családdal megyünk el kirándúlni. Alfa a sex. A TypeR az orgazmus. (ezért biztos kapok majd az Alfaamorén)
Kényelem: Ha már bent vagyok akkor jó. De bemászni nem egyszerű az üllés jellege miatt. Minden kézre esik.
Ami nem jó: Ezek a dolgok persze az én értékrendem szerint hibák csak. Nem vagyok egy tuningőrűlt, de azért pár dolog tetszene. De elég nehezen lehet megoldani. Valamiért igen drága hozzá minden. Egy Mugen szárny 300000 Ft. És ez a legolcsóbb karoszéria elem. Aki tuningra adja a fejét annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Valaki panaszkodott hogy indulás után valami csattanást hall. Ha olvassa ezt itt, akkor üzenem hogy az nem hiba. Én is azt hittem, de felvilágosítottak hogy a féknyereg akkor enged ki, és ez normális.
Update 1, 2010.04.02: Szóval itt a tavasz. Ez meglátszik az átlagfogyasztáson is. 14,5. Voltunk kötelező szervizen is, ami kisebb agykárosodást és pénztárca könyebbséget okozott.
Update 2, 2012 11 05
Továbbra sem romlott el semmi benne.(isten tartsa meg a szokását) Fogyasztása javúlt, (vagy inkább én nem hajtom annyira?) Mostanában 8,4-9.2 tankolások között. Ideje a nyári gumit cserélni.
Azt hiszem csak akkor cserélem le, ha kijön egy újabb Type R.

Közben megnőtt a család és a három ajtó kevés lett, így sajnos el lett adva. 2015 nyarán jött az unoka, én viszem őket mindenhova. Igazán fájó szívvel váltam meg tölle,55 ezer kilóméter után. Ennyi a tényleges futása. Soha semmi baj nem volt vele!!!! Az új autó egy teljes extrás BMW 325i lett. Remélem ebben sem fogok csalódni.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Bil Larson, Trelleborg

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Alfa Romeo 156 2.5 v6, 2.0 TS Következő autója? Talán az új Type R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (214 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)