A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic Civic TypeR 30.thAnniversary 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Országuti pitbull

Szöveges ítélet

A kocsit egy szintén újonan vásárolt Honda Integra (DC2) eladása után vettem.A bejáratást követ?en(2000km) el?z? kocsimhoz képest csalódást okozott a CTR,valahogy nem érz?dött a 200 Le,nem volt érezhet? vtec váltás,dinamikában messze alúlmúlta az Integrát.Viszont a fékrendszere csodálatos,hála az elektronikus féker?elosztónak,valamint az els? 300mm-es tárcsáknak.A problémát a kat.utáni komplett powerszeleps Mugen kipuff.rendszer oldotta meg,valamint a levegö beöml? módosítása,mert gyárilag a h?t?k mög?l szívta a 60-70C fokos leveg?t.Így most a mért teljesítmény 219,7Le.Sajnos továbbra sincs önzáró differenciál,de ennek ellenére a kocsi pályán is(H.ring) extrém helyzetekben naturálisan viselkedik,köszönhet?en a merev karosszériának,valamint a viszonylag jó (60-40%) súlyelosztásának.Kit?n? oldaltartást adó Recaro ?lésekkel szerelték.Semmiféle menetstabilizáló elektronikával nem rendelkezik,ez ebben a típusban b?n is lenne!
Összegezve:
Ár/teljesítmény/min?ség szempontjából a lehet? legjobb vétel,egy igazi szürke eminenciás,nem hivalkodik,viszont igazi sportkocsi erényeket mutat fel.A garanciális problémák egyértelm?en az angol összeszerelésre vezethet?k vissza.
A kocsi országuti max.fogyasztása 16 liter volt,ez tartós autópálya 240 km/h-ra értend?.
A kormányzás direkt,az útról való visszajelzés jó,futóm?ve meghaladja kategóriájának átlagát.

Már elváltak utjaink,mivel modellt váltok,siker?lt megrendelni egy 2005-ös új RSX TypeS-t (210 le),remélhet?leg két hónapon bel?l hozzájutok.

A CTR új gazdájánál úgy tünik ért? kezekbe ker?lt,remélem találkozunk véleményével itt is.

Hibalista

- Garanciális,tehát nincs költség! Csak Angliában gyártott alkatrészeket kellett cserélni.
- -kuplung munkahenger(fels?,pedálnál)
- -Motortartó bak(hátsó,segédvázkeretnél,angol barátaink a házát m?anygból!!! gyártották)
- -Tet?spoiler alatt beázott(tömít?anyag hiánya,egész egyszer?en hiányzott a gyári helyér?l,egy szemernyit sem tettek alá)
-

Ide hordtam szervizbe

Honda Steba,Pécs,Rácvárosi út
Gyimesi János

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25600
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Integra TypeR Következő autója? Acura RSX TypeS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)