A megbánás!
Szöveges ítélet
Leginkább versenyzésre vettem! Használtam elötte már pár vti-t, tehát tudtam mire számíthatok. Mivel versenyzésre vettem természetesen erősebbre csináltuk, na nem ész nélkül csak kb 200Le-re lett felhúzva. Szépen lassan hangoltuk össze az autót, /persze közben mentek a versenyek/ és egyre jobban jöttem rá hogy nem a legjobb választás volt a honda. Lehet, hogy tudott 200 Le-öt és lehetett menni vele 240-is de minden természetesen széthullot! És azok az autók amik Le-ben szintén 200Le körűl voltak nagyobb cm3-vel /2000-2500 cm3/ simán lealáztak, persze nem nagy autók hanem ami súlyban max 250 kg volt több. Csak amíg a nagy cm3-ek aránylag bírták a versenytempót addig ez lassan szétesett! Szépen lassan már annyiban volt az autó, hogy vehettem volna már tényleg valami vadállatot, de nem én hülye beleugrottam a vti csapdájába. Nem kell azt hinni, hogy ezek gyors autók, nyomaték szegények. Azt hittem a kiképzést is jobban bírják mivel japán autó. De semmivel nem bírta jobban mint ismerősnak a gsi astrája, sőt elöbb kipurcant pedig az sem volt gyári. Lényeg, hogy csalódtam az autóban és biztos , hogy amit legközelebb fogok építeni az nem egy "rizsesdoboz" lesz.
Hibalista
- féltengely, lengő kar, motor tőmítések, motor csapágy
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | már megvan Bmw 325i |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |