A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.4 Executive 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kétszínű penge

Szöveges ítélet

Egy évvel ezelőtt, hosszas kutatómunka után, végül is egy Honda Accord 2.4 Exé-re esett a választásom. Lenyűgözőek voltak a tesztjei, aki élt és mozgott, sűrűn bólogatott a választási javaslaton, meg hát, Honda-hívő lennék, vagy mi.
Az autót a cégem vette nekem - a mai napig hálás vagyok ezért neki -, utálom a dízelt, viszont rajongok a sebességért és az elérhető, hasznos kényelemért, ezért nagy-nagy izgalommal vártam az új jövevényt. Fekete színben rendeltem (a másik szóba jöhető a fehér volt, ami sztem hihetetlenül jól áll az Accordnak - meg még talán a piros), bézsszínű bőrrel (aminek sajnos velejárója a műanyag fabetét), és titániumszürke gyári, ám nem szériafelnikkel (azokat most téligumival használom). Végül is az abszolút fullról az érintőképernyős navi mellőzésével lemondtam, de nem bánom, mivel egyrészt az akciós Garmin-kütyüt mellékelték, másrészt Mo. térkép nem volt része a gyári cuccnak. Az ACC (adaptív sebességtartó automatika) pedig enélkül is elérhető volt.
Habitusomnak inkább az S-Type felelt volna meg, ám céges autósként nem akartam felesleges intrikáknak kitenni magam. Nem bántam meg a választást, mivel egy kettős személyiségű autóhoz jutottam. Egy báránybőrbe bújt farkashoz. Szolíd, visszafogott, elegáns, tartózkodó, és nem mellesleg csodaszép. (A mai napig élvezettel tudom szemlélni az egy tömbből kifaragott éleit. Lenyűgöző, egy igazi penge. Amúgyis késbuzi vagyok.) Ha viszont keménységre vágysz, azt is megkaphatod. Csak kegyetlenül pörgetned kell, amit a motorvezérlési elektronika is támogat. Kettős személyiség, két motor lakozik benne: egy 8 literes átlagfogyasztású, csöndes, szürke egér, és egy 14 literes, vijjogó szemét, ami szinte könyörög a gázfröccsért. Imádom, na.
Hibái: kicsi a hátsó utastér. 196 cm-esként, kényelmes vezetői üléspozíció mögött, a gyerekeim nem férnek el a gyerekülésben, ezért ha négyesben megyünk, a kisebb kölöknek középen kell helyet szorítani, amit nem szeretek. Az ún. prémium hifi szar. Mélybasszusban rezonál, a céges Octaviák gyári berendezései simán kenterbe verik. Dolgozom a kicserélésén.
A kütyükkel rendben vagyok, az eőérzékelős szélvédőlapátokat szeretem, az ACC sokszor nagyon megkönnyíti az életemet (ha meg a túlzott biztonságra való hangolása idegesít, kikapcsolom). Utólag beszereltettem viszont egy gyári tolatóradart, sztem rendkívül ajánlott, a lőrésszerű ablakkivágások, ill. a nem túlméretezett visszapillantótükrök nem minden esetben elegendőek egy jópofa esős, esti parkolástrükközésnek.
A kötelezőkön túl egyszer kellett szervízbe vinnem, az automata fényszórómagasság-állítás nem működött. Imádtak az éjszakai autópálya-társak, csuklottam rendesen. Az RM-hez (a cégemtől 100 méterre vannak) viszem, bár szemét egy banda. Legutóbb szemrebbenés nélkül kifizettették a fényszórómagasság-állítás kijavításának árát, miközben hozzá sem nyúltak. Azt mondták, a számítógép nem jelezte, hogy baj lenne. Egyszerűen csak ki kellett volna próbálni. Na, mindegy, ne menjetek hozzájuk, az a lényeg.
A végén csak egy adalék. Az ajcsiba kapott Garmin-kütyüt soha ne hagyjátok az autóban parkoláskor. A navigáció gyári talapzata nem túl feltűnő, csak amiatt nem fogják feltörni az autódat (ettől függetlenül a fejet rakjátok be a zárható kesztyűtartóba), de ha kinnt hagyod, azonnal bebasszák az oldalsó szélvédőt (javítási ár összesen 47 eFt).

Hibalista

- - automata fényszórómagasság-állítás;
- - gumi pedálborítások

Ide hordtam szervizbe

- Royal-Motor Hungary Kft., XIII., Fáy u.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Skoda Octavia Következő autója? Volvo V70 T6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)