A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.4 Types 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

felfújt marketinglufi.........

Szöveges ítélet

Eltellt 2 év, és több mint 30 ezer km. Úgy gondolom most kiírom magamból tapasztalataimat,japán autó fanatikusként.
Kezdésnek annyit, hogy régóta motorozom is komolyabb gépekkel, és nálam az autó-motor nem csupán használati tárgy , hanem hobby, és elvárásokkal szoktam beleűlni-ráülni mindenre. Ezért fontos, hogy élmény legyen vele a közlekedés.
Autós pályafutásomat egy 92-es bukólámpás 323 f-es gt mazdával keztem, ami szerelem volt. akkoriban a 130 lóval, és az 1 tonnás kasztnival, remek futóművel, kitűnő tanuló autó volt. Eztután civic 1.6 benzinre válltottam (2002-es), na az volt életem egyik legnagyobb csalódása, minden tekintetben. 4 évig szenvedtem vele, műszakilag hibátlan, és megbízható volt, de valami gyalázatosan, gyenge, rossz futómű, és utálatot kiválltó idegesítő megoldások tömkelege jellemezte. ezért eladtam. ( nem tudom miért volt 4 évig nálam...)
Megfogadtam, hogy val színű honda többet nem, de bejött a képbe a 2003 utánni sedan 2.4-es types accord.
japánt akartam benzinest, kézi válltóval, ezeknek megfelelt, külsőre bejött ( a mai napig tetszik egyébként a külselye), mondom 2.4...190 ló, 6-os válltó, gyárilag types csomag gondoltam ez már biztos jó lesz nekem.
Hosszas keresgélés,és 5-6 pédány megnézése után találtam erre, első tulajos, műszakilag nagyon egyben volt, nem tudtunk semmibe belekötni, szép gyári volt a külselye, semmi tuning, megalkudtunk elhoztam. Kapott 18 colos gyári typr felniket, sötétítést, egy teljes polírt, és egy nagyszervízt, gyönyörűre meg lett csinálva.
Alapvetően műszakilag a mai napig, semmi váratlan nem ért, hibátlanul teszi a dolgát, a külseje tetszik de.........!!!!!!!!!
Jöjjön a lényeg amiért a címet adtam az ítéletnek.
Ugye az elején írtam, hogy gondoltam valamit a tipusrol, meg a műszaki adatokról, meg a nagy Honda feelingről...........ugyan az mint a civic, csak kicsit nagyobban.
A teljesítmény...papíron 190 ló..........pár hónap után rá kellett jönnöm, hogy mindn az utcán található hasonló teljesítményű kocsi reggelire megeszi..gyatra nyomaték, 4 ezertől történik valami, de messze nem az ami 190 lótol várható lenne. egy 1.6 100 lovas autóhoz képest jobb, de egy álltalam utált 150 lovas dízel reggelire megeszi, a nyomaték miatt.........
A futómű....gyári állapotban abszolút nem sportos, pedig types, a keményebb futóművel.és a typer kerekekkel, jól néz ki, de magyarországon használhatatlan, esik szét, kopog, elpattog. Egy mezei focus, vagy sima mazda 3 futóműve, és kormányzása kereken 1 fényévvel jobb.
Fék...1 nagyot lehet vele fékezni, megáll....4-et már nem, tehát egy kiadós szerpentines autózáshoz, iszonyúan kevés , elmelegszik, gyenge.
további nagyon idegesítő dolgok: elektromos gázpedál....késik a rakció, esőérzékelős ablaktörlő...1 szer sem sikerűl eltalálni az adott helyzethez ilő tempót......,
automata klíma.........nem részletezem.
Helykínálat....a civicben, ami kissebb kategória, befértem magam mögé, ha kényelmes volt vezetni, úgy hogy maradt 4-5 centi a térdem és az ülés között, itt semmi hely nem marad, neki ér a térdem az üléslapnak (184 cm magas vagyok 83 kg),a civicbe befért egy 150 cm es tévé hétulra állítva, ide nem fér be a kardánalagút miatt ( első kerék hajtásról beszélünk)........összességében kb 10-15%-al kissebb a hasznos tér mindenhol......
nyiszegő ropogó kuplung, folyamatosan, akármivel lesz bekenve leápolva, nyikorog........
nehéz.......
Szóval, aminek kinéz, és amiket írnak róla az a Marketing, aztán ha az ember beleűl elkezdi használni, és egyszer komolyabban megkergeti rájön, hogy semmi nincs a név mögött.....
Annak ellenére, hogy szép, megbízható, és jól fogyaszt (vegyesben 8,5-9 liter) semmi feeling nincs benne, ha valaki vár bármiféle élvezetet a vezetéstől a Honda mint márka durván kilőve a 2000- évek után. Már gyűjtök, a köv kocsi egy mps 6-os mazda lesz, vagy ha belefér egy z350 ............ha csak a-ból b-be akar valaki eljutni akkor jó kocsi, de arra van sokkal olcsóbb, és gazdaságosabb autó is, és nem is 1-2 tipus. Én mégegyszer nem venném meg, de A Honda mint márka nálam elvesztette a varázsát.
Update:
tegnap minden előjel nélkül kitört a bal első kerék.........csinált kb 2 kiló kárt....no komment...sem kátyú, sem kopogás nem hallatszott, csak elfáradt valami a futóműben...:)
Most ,hogy el akarom adni visszaszívok minden rosszat. Kedves Népitélet olvasó, az Accord Types 2.4 a világ legjobb kocsija. Ha lát egy eladót rögtön le kell csapni rá mert hiánycikk és nagyon jó gép!

Hibalista

- gyujtótrafó, futómű alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Magán, maszek..:)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? civic 1.6 Következő autója? 6 mps
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)