A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (1993-1998)

Accord 2.0i ES 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tekintélyt parancsoló gyönyör? hajó - 2.0i ES

Szöveges ítélet

Astrám minden 2. havi szervízbehordását és mérsékelt kényelmét megelégelve (a korrektség kedvéért voltak szeretetreméltó tulajdonságai is: gyönyör? példány volt, igen jól ment) Toyota Carinát szemeltem ki, mint a megbízhatóság korabeli mintaképét. Kipróbálva letettem róla, mert semmivel sem keltette kúlturáltabb autó benyomását mint az Astra (a belseje még csúnyább volt mint az én Astrám gyönyör? fekete plüss belseje, semmivel nem volt csendesebb mint az Astra) valamint Carinában 2 literest találni szinte lehetetlen feladat volt.
Egyik Hondás ismer?söm javasolta hogy nézzem meg a korabeli Accord-okat (örök hála érte neki). Akkor még fogalmam sem volt, hogy hogyan is néz ki a ´96-´97 Accord, teljesen ismeretlen volt az autó hiszen nem is egy gyakori modell. Az els? hasznaltauto.hu-s hirdetések megtekintése után rögtön megtetszett. Majd mikor él?ben megnéztem az els?t, akkor már tudtam hogy nekem ilyen autó KELL és kizárólag sötétszörke színben (mint az Astrám). Konkrétan azt az els? példányt nem vettem meg, mert egy kicsit le volt zúzva és ráadásúl állapotától függetlenül is irreális ára volt. Aztán találtam egy jobbat, linformálható múlttal és az Astrát is viszonylag jól beszámították. Ez áprilisában volt.

A szívem majd megszakadt amikor szeptemberben ELLOPTÁK t?lem!!! Ezúton szeretnék mindenkit figyelmeztetni, hogy konkrétan ennek az autónak a gyári riasztója SEMMIT nem ér!!!! Infrás és sima tanítható tv távirányítóval lemásolható. Az immo meg már csak rutinmunka ezeknek a mocskos tolvajoknak.

Az autó iránti megelégedettségemet mi sem tükrözi jobban, hogy két hónappal kés?bb vettem egy ugyanolyan Accord-ot: színre szagra megegyezik a régivel, csak a felnik mások és ez egy kicsit még jobb állapotban van.

Az autóról: Gyönyör? és tekintélyt parancsoló! Az 1340 kilóhoz nem túl nagy ez a motor és sztem a váltó áttételezése sem, és a fokozatok kapcsolása közötti hosszú váltóút sem partner a sportos vezetéshez (egyébként a kapcsolása kiválló - Honda), de nem is ez a lényege az autónak. 2-es fokozatban 4500-5000 fordulat környékén van oka az embernek némi rövid perverz vigyorgásra, de sajnos 3-as fokozatban már nem tudja folytatni ugyanezt még ugyanilyen magas fordulaton sem. De nem is ez a lényege az autónak, ezzel hajózni kell! Élvezni azt, hogy 8 éves kora ellenére szinte semmivel nem hangosabb mint egy mai középkategóriás új autó, hogy 8éves kora ellenére nemigen nyüszög/zörög semmi az utastében, hogy a bp-i utakon sem harapja el a nyelvét az ember. Be kell vallanom, hogy ültem már kényelmesebb ülésben is, de ennek ellenére ez is kényelmesnek mondható és hosszú távon sem nagyon fárasztó.
Sportolni nem nagyon szoktam a kocsival úgyhogy a futóm?vér?l csak annyit tudok mondani hogy kényelmes. Esetleg hajlamos a fekv?rend?rökön kicsit bebólogatni, de nem vészesen. A kuplungját kissé nehéznek találom, meg kissé zavaró számomra hogy a kapcsolása túlzottan nyúlós, nem elég határozott.
Els?sorban autópályára/országútra hosszabb távokra való. Fogyasztásán (és menetteljesítményén is) érezni, hogy 120kg-al nehezebb mint az Astra: városban 11.5l (Astra uennyi) de országúton érdekes módon nem bírom 8.5l alá szorítani (140-es autópálya, 100-as országút, Astra ugyanígy megvolt 7.5l-b?l)

Amint a hibalistából látszik az autó megbízható, nem kell már kéthavonta szervizbe járnom :) Az alkatrészek valóban drágábbak az átlagnál, de tényleg nem nagyon kell hozzá!! A kötelez? kopó alkatrészek meg nem nagyon drágábbak. Ja az el?z? Accord-omban a termosztátot kellett cserélni (8E Ft anyagár)

Minden pro és kontrát összevetve egy gyönyör?, megbízható és nagyon jó autó! 8 év után is azt sugalja az autó hogy bizony-bizony egy fels?-középkategóriás autóban utazunk.

Hibalista

- Kuplung munkahenger (18EFt anyagárban)
- H?t?sapka (tényleg! egy ezres volt bontott)

Ide hordtam szervizbe

Ismer?s maszek

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? ´F´ Astra Caravan 2.0i16V CDX Következő autója? Honda Accord/Civic/Prelude Who knows? :) /esetleg csak Mazda tudna elcsábítani a Hondától/
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 1993

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)