A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (1993-1998)

Accord 2.0 i LS AeroDeck 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak a HONDA, azt szereti, más autóra rá se néz!

Szöveges ítélet

Jó áron kínálták, banki finanszírozásból visszavett autó volt, sérülésekt?l sem mentes. Ha jellemezni kellene a karosszéria és a fényezés állapotát, akkor azt mondanám, hogy olyan mint amit megfújtak homokszóróval és drótkefével mostak!
Gondolom ezen sokat segített, hogy a telepen ahol tárolták kiloptak bel?le mindent, még olyan kurrens alkatrészt is mint a m?anyag sárvéd? dobbetétet.
Mellesleg ezen tevékenységet a biztonsági ?rök hajtották végre, remélem a nyereséget gyógyszerre költik!
Ezen dolgok pótlása és egy autókozmetikus két egész napi munkája után már kezd valami autó formája lenni, ami még a mai modellekel is felveszi a versenyt mind formailag mind technikát illet?en.
Megbízhatóságról annyit, hogy még egyszer sem kellet felnyitnom a motorháztet?t a szokásos dolgokon túlmen?en, bár kevés üzemanyag szint esetén, dombon állva nem hajlandó beindulni csak akkor ha legurulok a dombról.
Okostojásoknak megjegyzem.: Járó motornál a tank kiürüléséig "elvan" ezen helyzetben, csak újraindításnál játszadozik egy picit!
Fogyasztása konstans. Finoman hajtva 9,5 a gázpedált keményen taposva, ON / OFF állásban is csak 11,5 litert igényel jó, magyar benzinb?l.
Man?verezhet?sége els?rangú, minden szituációban kiszámíthatóan viselkedik, olyan tankhajó érzés keveredik egy pici rombolónaszád fílingel!
Még soha nem szorítottak le vele az útról, s?t még inkább mások húzódnak padkára, bevallom néha még élvezem is.
Csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti a nagy, lapos és tekintélyes autókat, amivel még a mai napig kellemetlen meglepetést lehet okozni egy mai "high-end" autónak kategóriáján belül!
Eddig már sok autóm volt, keleti-nyugati, nagyon régi, nagyon új, német, francia egyaránt.
Egy biztos, a japánok tényleg sejtenek valamit amit?l autóik jobbak mint az összes többi gyártóé!
Jó példának csak annyit, 150.000 km után még a gyári csillapítók, leng?karok, és féktárcsák vannak a futóm?ben!
Lehet, hogy drága a japán autóba az alkatrész, de nem is kell benne olyan s?rün cserélni mint más tipusokban.
Nem szívesen cserélném el semmi másra, esetleg csak egy Accord Type R -re!

Emberek!

Ez az autó az isten!
Ha megsz?nik a regadó, akkor hozok egy megkíméltet németb?l.

Soha többet nem engedek be a portára más autót, akinek meg VW kell, az keseredjen meg mint a mák!

Honda buzi lettem, és erre büszke is vagyok.

Figyelj, nem vicc!:

Tokaj-Debrecen-Tokaj-Hidasnémeti-Milhost-Hidasnémeti-Tokaj
Lendületesen, hegynek fel-hegynek le, kb. 300 km, 2 személy + Peugeot váltó a seggibe, átlagfogyasztás: 8.24.
Tudod kinek kell high-tech, csak egy bizonyos fordulaton dolgozni tudó, méregdrága alkatrészekből álló dízel azért mert 6-ot eszik!?

Hibalista

- Kuplung f?henger és munkahenger hiba, javitókészlet: 7000,-
- Gyújtáselosztó fedél és rotor, csere: 9000.-
- H?t?radiátor, megette a téli, sós lé, csere: 23000,-
- Termosztát: 5700,-
- Lambda szonda, origin HONDA from dö Júesz & Éj, 186$ + 7$ postaköltség.
- Ugyanez itthon: Univ. Bosch utángyártott alkatrész kb. 82.000,- HUF.
- És simán nem megy vele!
- Nehogy vegyetek az autóba utángyártott szondát, mert OBD 1.-el szerelt autó nem fogja felismerni.
- Azóta Semmi! );

Ide hordtam szervizbe

Jómagam, a környékbeli szerel?k nem szivesen nyúlnak a japán és az autómata váltós kocsikhoz, hiszen némelyiken már egy injektor probléma is kifog!
Naa, ennyit az öntömjénről!
Azóta voltam márkaszervízben is mert rángatott, ha a fenéklemezen lett volna ablak azt is kinyitják, mivel kurvára nem értenek hozzá.
De azért odabökte: Szíjakat kéne mán´ cserélnyi!
Ja! Neked meg megtanulni a szakmát, mert szíjat, olajat, szűrőt a szomszéd postás is tud cserélni és ő nem márkaszervízben dolgozik aranyáron, álomfizetésért.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? polo Következő autója? Talán egy Accord Type-R vagy Integra Type-R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 1993

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)