A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Gaz » Gazella

Ga 2,5 benzin-gázos 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Gizi - az OROSZ technika átka

Szöveges ítélet

N?véremék vállalkozók, lettek ezért vettek egy 1976-os Ford Transitot, de nem váltotta be a reményeket. Ezért vettek egy 1996-os 2500 ccm-es, benzin-gázos "dobozos" GAZ Gazella Duettet, ami 7 személyes volt. 6 évesen vették meg kb. 113e km-rel. kb. 2 hónap mulva jöttek el? a hibák! ajtozárak tönkrementek, a hátsóajtó lakattal volt lezárva. Oldalsó ajtó hajlamos volt menet közben kinyilni! (akkor volt az igazi, amikor az M7-esen telepakolva kinyilt!) Zárakat a n?vérem végén már rutinból javította. Mindig ette az olajat, vízet. az ülések alatt, mindig kb. 15-20 darab 2 literes palackok voltak tele vizzel, hogy után lehessen tölteni a hüt?vízet. Az autó 2-3 hét üzemelés után, mindig 1 hétig autószerel?nél volt. Miel?tt mindenki megijedne: azt is hozzá teszem, hogy az auto minimum napi 400 km-ert tett meg! Minden NAP!!! Víz csöveket is elég s?r?n kellett cserélni. Egyszer az M7-esen Érdnél elszakadt a vízcs?, és szigetel?szalaggal tekertem be. Egészen Székesfehérvárig birta! Ott egy szerel? hiányában, kínomban egy porvéd?gumics?vel helyetesítettem a repedt cs?vet. Amivel Lepsényig eljutottam!!! Onnan automent? hozott haza!( azota is külön köszönet az E**O kutasnak, és Balunak (autóment?s) segítségéért!
maximális sebessége 90 km/h volt! többel nem mertünk menni, nehogy szétessen! Dombnak felfelé csak er?s lendülettel lehetett felmenni! Azért el?nye is voltaz autónak! Nagyon kicsi a fordulási íve! Ahol a Gizivel megfordultam, ott a Ducattoval nem lehetett!!! A koccanásokat, ütéseket nagyon jol bírta, de végül a sok kínszenvedést megunva elakartuk adni, de épp hogy meg mondtuk, hogy milyen márka, már nem kellett senkinek sem. 2004 szeptemberében leadtuk a rendszámot róla, majd 3 hete adtuk el alkatrésznek 35 ezer forintért.

Hibalista

- Minden, amit el lehet képzelni! :(
- ajtózárak szét estek,
- kerekek rettentöen gyorsan koptak,
- benzinnel nem ment, gázzal élet veszélyes volt vele közlekedni!
- hengerfej tömítést 3 havonta cserélni kellett
- motor-, és váltóolaj folyamatosan szivárgott
- motorblokk és hengerfej felújítást 6-9 havonként kellett csinálni rajta
-

Ide hordtam szervizbe

N?véremék egyik autoszerel? ismer?se! Bár ne vitték volna hozzá! :(

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Sufni barkácsolás

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1996
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 113000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? Ford Transit ´76 Következő autója? FIAT Ducatto 2,3 jtdi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gaz Gazella

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)