A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit, Tourneo Connect (2002-2013)

Transit, Tourneo Connect 1.8 TDCI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Kis kék doboz :)

Szöveges ítélet

Az autót cégesként használom, saját autóm egy Opel.
Kezdem az elején :)
Amikor a céghez kerültem akkor vették, én kb. 600 km-el kaptam picit több mint 1,5 éve.
95%-ban városban használom. Sokmindent átéltem már vele :)

Teljesen fapad verzió. Csak ABS kipörgésgátlóval és távirányítós központi zár van benne, ezek néha nagyon jól jönnek.
A motor a 90 lovas. Városban tökéletes (azért szívesen kipróbálnám a 110 lovas verziót), erőből lehet gyorsítani már 1500tól. Egy egy sávváltás vagy hasonló manőver bármikor megoldható. De kicsit csalóka, mert úgy érzi az ember a nagy nyomaték miatt, hogy nagyon megy pedig nem versenyautó. A lámpától való gyorsulást érdemes kerülni. Bár azért aláztam már vele :)
A fogyasztás tisztán városban 6,5 liter körül van. Ebben az araszolás és a sietős tempó egyaránt benne van, de mivel papír dolgokat szállítok, nagyon megrakva soha sincs. Autópályán többet eszik. A héten voltam Olaszba vele, 1200 km nem egész 2 tank, 120-130 tempóval. Sokat pörög (5ösben kb 130/3000), lehetne egy 6-os fokozat.
A futómú egészen jó, lehet vele nagyokat kanyarodni, és egyáltalán nem érezni, hogy haszongépben ül az ember :)
A rádiós magnó annyit ér, hogy nem kell csendben vezetni.

Alapvetően szeretem, csak melegben gáz, hogy nincs klíma. Nagyon zárt az utastér levegőzés szempontjából, ott vannak a pillangóablakok, amik nem nyithatók és ezért nagyon megáll bent a meleg. Ezt leszámítva jó kis kocsi, kiváncsi leszek hogy bírja.
A raktér viszonylag jól pakolható, nagyobb is mint az átlag dobozosok. Hátránya annyi, hogy 2 raklap nem fér be teljesen.

Azt még megjegyezném, hogy nagyon hosszú a gyári 25e-s szervízintervallum. Szerintem aki teheti cseréltessen 10-15nél olajat. Amikor már 20 körül jár egy olajjal, nagyon durva kerregő hangja van. Jobban érezni a vibrációt és érdesebb lesz menet közben is.

Hibalista

- Garanciában cseréltettem ki a műszerblokkot, mert naponta 5 percet késett az óra. A hátsó ajtók folyamatosan nyikorognak.
- Néha indításkor égve marad a töltés lámpa.
- A nyári gumit elöl teljesen megette (jobb elsőt főleg, jobb szélén), a gumis már fel sem akarta rakni. Futóműállítás volt, de tökéletes, úgyhogy ez még rejtély. A most fenn lévő téli gumit is eszi.

Ide hordtam szervizbe

Auto Fort - Szentendrei út

Lehúzós, embert nem tisztelő brigád. Ha már egyszer megvetted a Fordod, le vagy ejtve stílus, no meg fizess mindenért elv.
Náluk nem hiba hogy naponta 5 percet késik az óra. Szerintük a mindennapi állítás teljesen normális. Egyébként az akkor még Váci u-i Auto Fort is hasonló véleményen volt. Közölték vigyem oda, ahol vettem.
A hátsó ajtó nyikorgással 3x voltam náluk, képtelenek voltak megoldani a problémát. Sajnos a 25e km-es szervízt náluk csináltattam meg, egy vagyonért (60e Ft). Arra, hogy néha égve marad a töltés lámpa indítás után, azt mondták, hogy egy csatlakozót cseréltek a generátornál. Azóta is előfordul, úgyhogy semmit sem csináltak vele. Ja és szerettem volna egy külső-belső takarítást, amire a válasz az volt, hogy most épp szabin van a kollega, ezért nem lehetséges.
Messziről kerülendő!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ford Petrányi - Kerepesi út

Tőlük kéne tanulni kedves Auto Fort. Miután kiderült, hogy hibás a műszerblokk, szó nélkül megrendelték (nem hivatkozva arra, hogy az órát nem lehet külön cserélni, egybe pedig 60e Ft) és garanciában kicserélték.

2008.02
Most lett megcsináltatva az 50e km-es szervíz. Leültem, amikor megláttam a számlát (110e ft). Cserélni kellett a fékbetéteket elől, hátul, kellett új ablaktörlő lapát, új belső tükör (korábban letört), és egy futóműállítás. Csak azért nem adok 10 pontot Kedves Petrányi, mert 1500 ft-ot számoltatok fel az ablaktörlő lapátok felrakásáért, ami kb 1 perces meló!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Új Transit Connect
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit, Tourneo Connect 2002 (2009)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)