Alapvetően jó autó - minősíthetetlen céggel a háta mögött
Szöveges ítélet
Az autó alapvetően kényelmes és jónak tűnő, menettulajdonságai megfelelőek. Az embernek jó benne ülni - ameddig az autó működik.
Az autó kuplungszerkezete 20.000km környékén megadta magát. Ez nem lenne nagy probléma - technika, tehát elromolhat. Megkértek minket, hogy evickéljünk el a győri szervizbe, mert jelenleg nem tudnak kiküldeni értünk senkit. megtettük. És itt kezdődött minden, ami felháborító: Nem tudtak csere-teherautót adni. Még személyautót sem. Nem volt nekik. Találtunk egy fuvarozót, akihez átpakoltunk mindent (műhely-autó) aki leszállított minket Sopronba. Ezek után Győrből közölték, hogy mégis találtak autót. Lehozzák utánunk Sopronba, de ez kb. 12.000Ft-ba kerül. A Ford 2 (azaz kettő) napra biztosít csereautót, annak ellenére, hogy az autó garanciális. Az autót átvettük, használtuk. Az autó javítása több, mint 1 hónapig tartott. A csereautó bérleti díja - úgy, hogy minden hétvégére visszavittük - több, mint 200.000Ft volt. A Ford se nem telefonált, se nem írt mail-t, s semmilyen formában nem vette fel velem a kapcsolatot a több, mint 30 nap alatt, hogy értesítsen a helyzetről, megnyugtasson, vagy hasonló. Csak amikor én hívtam őket, akkor tudtam meg valamit.
Amikor januárban visszakaptam az autót, kértem, hogy térítsék meg a költségeket, melyeket az Ő lassúságuk miatt kellett kifizetnem. Közölték, hogy MÉLTÁNYOSSÁGBÓL(!!!) tizenegynéhányezer Ft-ot visszaadnak, mert Ők olyan jóságosak. Mondtam, hogy kenjék a hajukra.
Most az autó 70.000km-énél ismét probléma. Most a motor esett szét. Úgy tűnik, hogy vagy leszakadt a dugattyú, vagy csak átszakadt. M1-esen kollégám kikapta a kulcsot, kiugrott az autóból és elszaladt. A motor bőgött és nem állt le 20-30 mp-ig. Trailer, szerviz. A szervizben bólogatás, hogy igen-igen... Láttak már ilyet. Ez és ez a baj... 4 nap múlva - miután semmi info nem jött - felhívtam őket és közölték, hogy azt már tudják, hogy nincs kompresszió az egyik hengerben. Ezt már akkor tudták, amikor bevittük az autót!!! Csereautót - esetleg - 2 napra tudnak adni, de a javítás sajnos lehet, hogy egy hónapig (!!!) tart...
Itt tartunk. Két Ford ügyfélszolgálatossal beszéltem, akik sajnálkoztak, hogy így jártam, de hát a szerződésben is benne van a két nap... Sok a munka a szervizben, biztos azért kell várni. Mondtam, hogy le***om. Ha a marketing jó és eladnak sokat, akkor teremtsék meg a háttérszolgáltatást is.
Soha a büdös életben nem veszek több Fordot. Ennyire trágya kiszolgálást még nem láttam. Az emberek elvégeznek huszonhárom ügyfélkezelési tanfolyamot ahelyett, hogy a problémát szüntetnék meg. Gyártsanak jó autót, vagy ha ez nem megy, akkor legalább normális szervizhátteret kellene biztosítani.
Hibalista
- 20.000km Kuplung főmunkahenger
- 75.000km Dugattyú szétszakadt
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Sprinter | Következő autója? | Fordot soha többet |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |