A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Sierra (1982-1993)

Sierra 1.8TD 

Az ítélet értékelése
1,3(3 db)

A megbízható közúti vasaló

Szöveges ítélet

Egy ismerősöm vett egy fehér DOCH motoros Sierrát. Akkor tetszett meg igazán külsőre. Amikor ő vette, már annak tudatában vásárolt, hogy ki van taposva a gép bele. Pár hónapot adtak neki a szakik. Nos, azóta is azzal jár és semmi baja azon kívül, hogy olyan hangos a motorja, mint az én Dieselemnek. Szóval elhatároztam magam, hogy a jó öreg Ladától megszabadulok és vásárolok egy sierrát. Sokat töprengtem rajta, hogy a sportos teljesítményt válasszam, vagy az alacsony fogyasztást. A választásom végülis egy Ford Sierra 1.8TD 66KW-os, Ghia tipusra esett, amelyet interneten néztem ki magamnak 250ezerért. Elmentem, megtetszett, elhoztam. A volt tulaj elmondta, hogy mivel ő árufuvarozó és mindig a kisbusszal viszi a cuccokat, a Sierrát csak a felesége használta, minden nap a gyerekeket vitte vele óvodába, így az autó átlagban 40km/h sebességgel volt használva. A hazafelé vezető úton ezt észre is lehetett venni. Úgy el volt lustulva, hogy 110-nél többet alig akart menni. 200km-ről hoztam haza, így mire hazaértem, egész jól összebarátkoztam vele. A folyamatos használat és ápolás meghozta a hatását... Jelenleg 185km/h a végsebessége GPS szerint! 5,3 és 5,7 liter körül fogyaszt. A 6 literhez nagyon meg kell dolgoztatni, hogy megegye 100-on.. :) Jól bírja a hajtást, a motor hűtése nagyon jól ki van találva. Az eleinte jelentkező elektromos problémákat kontakt spray-vel és finom szálú bronz-kefével tartósan tudtam orvosolni. Egyedüli problémája, a hátsó kerékterpesztés, amely állítólag gyárilag ilyen. Ennek hatására a gumi belső fele előbb elkopik, de legalább fekszi az utat. Rugózása olyan, mintha egy hintahajóban ülne az ember. Az úthibákat jól korrigálja a hosszú és lágy rugóút, nem pattog, ugrál az úton. Kicsit olyan érzés a kisebb kategóriákhoz képest, mintha rá lenne ragasztva a kocsi az útra. Ezzel szemben meg kell említeni, hogy a hátulja elég könnyű, ezért kanyar közben egy nagyobb gázadásra, mikor beindul a turbó, könnyen megpördülhet az úton. Mindenki panaszkodik a füstös autóra, nos erre azt tudom mondani, hogy szervízbe kell vinni és orvosolható a hiba. Az enyén is füstöl, ezt a túl közelről követő suzukisok ellen remekül tudom használni.. :D Kuplung be, gáz túráztat és suzuki lemarad.. :) Ami mégis bíztat, hogy vettem egy ugyanilyen típusú osztrák papíros autót alkatrésznek kerek 60ezerért, teljesen üzemképes állapotban és csodák csodájára egyszerűen akárhogy gyilkolom, nem akar füstölni!
Mindent összevetve jó választás volt!
Az én Ghia változatom a következő gyári extrákat tartalmazza:
Elektromos ablakok elöl-hátul,
Központi zár,
Elektromos tükör,
Fűthető tükör,
Páramentességre automatikusan kikapcsoló ablakfűtés,
Elektromos tetőablak,
Ülésmagasság állítás,
Levegős gerinctámasz az ülésekben,
55KW helyett gyárilag 66KW teljesítmény,
2db térképolvasó lámpa az utastés világítás mellett,
Utastér világítás a lábaknál és a hátsó ülés felett is,
Utastér világítás időzített kikapcsolása, ha nincs gyújtáson,
Izzókra, ventillátorra, ablakmosó folyadékszintre, nyitva maradt ajtókra és csomagtartóra, féklámpákra, elektronikus dusító működésére külön kontroll lámpák,
Digitális dátumkijelzés és analóg óra a műszerfalon,
Potenciméterrel állítható ablaktörlő intervallum működés,
Két fokozatban kapcsolható hátsó ködlámpa világítás....

Szóval szerintem MEGÉRI AZ ÁRÁT!

Hibalista

- - Kilyukadt a fűtéshez vezető cső.
- - Elszakadt a hátsó ajtózár nyitó bowden.
- - 1db izzítógyertya tönkrement.
- - Kontakthibás hátsólámpa és biztosítéktábla.
- - Egyszer kellett haza húzni, mert kifogyott az üzemanyag.
- - A fűtés gyenge
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szoktam szerelni, mert olyan egyszerűen van összerakva, mint a százas szög.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 2105 Következő autója? Mindenképp FORD!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Sierra 1982

További ítéletek (112 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)