A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Scorpio (1985-1998)

Scorpio 2.5 TD (Alfa, VM, stb..) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A nagy átverés!!! Kétszínű ördög!

Szöveges ítélet

Pozitívumok (mert ilyenek is vannak): az autó árnyéka lehetne sok tekintetben egy 7es bmw-nek. Értem ezt úgy,hogy: beleszeretsz, megveszed, egyedi, megjelenős, kényelmes. Próbaút után azt érzed meg kell venned, és az ára se túl vészes. Szépen ki van glancolva, hibátlan... mintha eddig mindig vigyáztak volna rá. (ez minden skorpio esetén igy van!!! mert csak így adható el. leharcoltan még tyúkolnak se veszik meg.) Nos a vevőkör akinek tetszetős az autó, eleve szűk kör, mert eléggé egyedi, de ne legyünk maradiak mondtam én (is). Én Omegát akartam, de a család lebeszélt. Meg is lett a kálvária. Ja de pozitivumok: JÓL megy!! a hátsókerékhajtás érezhetően rugdalozik, elpörögnek a kerekek már alacsonyfordulaton ha nem figyel az ember, eszméletlen élvezetes és nincs elektronika ami befolyásolná! Kényelmes! 1300km egyhuzamban (kicsi megállásokkal) de semmi testi probléma és hasonlok. Véleményem szerint a hátso utasoknak van a legjobb dolguk a hátsó dívány miatt. BIZTONSÁG: 1700kg kb, nagyon vastag minden, nagyon erős, ha nem lenne ford embléma az ember azt gondolná, hogy valami ŰR saab prototipus vagy ilyesmi.. hallottam tapasztalatokat hogy miket kibirt a kasztni töréskor.. a mi fordunk hálisten törve sosem volt. A plüskárpit jo, a motor jolmegy stbstbstb... meg kell venni. Ergo: érezhető a vezetési élmény csillagos 5ös. a Kereskedő lehazudja, hogy 7literes fogyasztást.. hát ez országuton talán ok, de városban 10-11!! semmi baj.. nem gond. Emlitendö, hogy 5 sebességes GHIA és 2ezernél 5ösben 100-110et megy az auto... és ami a lényeg, hogy a nagyon agyondicsért német 1.9TDi-k chippekkel és 2.5 td németek nem vetélytársak az országutakon. 140nél egy irányjelzökapcsolással maradhatunk 5ödikben és már a visszapillantoban is van az áldozat.. esélyül=0!! szval ha nem lenne negativum akkor ez egy jo auto lenne.

Negativumok:
4-5 évet volt a családban az auto. elöször még, mint jolmenü vállalkozást mutató luxus auto..később hibák, hengerfejes motor, elrontott javitása.. márkaszervizek kitapasztalása, akik szerintem még egy alap diesel golfot se tudtak volna rendbehozni.. kormányszervo, felujitás után se lett jo soha. válton nyelestengelyprobléma, ami a szerviz hibája. pl visszatették a felujitott motorhoz a váltot nyelestengelycsapágy nélkül :S borzalom!! klima talán 1 évet birt, utána töltés de tökéletes többé sose lett. A motor sajnos mint tudjuk olasz almaszedö szüretitraktorbol származik mint koncepcio és ezt a barom németek megvették mint liszensz-t: nagy hiba volt, MERT ez az auto jo lett volna a szervot leszámitva. A fék eszméletlen jo, csak a megbizhatoság.. szó szó a motor ölte meg a BÉKA skorpiot, mert pl benzinesekröl rosszat nem igen hallani, de azoknak a fogyasztása horror. Csak gyűjtöknek ajánlanék 2.9 cosworthot. Nagyon sajnálatos, hogy ennyire elcsextek egy autot.. pedig jo lehetett volna, nagyonis!
S Egyszer jött egy vállalkozo szellemü vevö mégis, aki megvette eszméletlen szégyelnetes pénzért motorhibásan és vállára vette a feladatokat de szetintem még mindig halott az auto :(
Pénzben kb indulási ár anno: 2,5 millio volt... ráköltés kb 1millio, a hengerfejfelujitás köszörülés stb miatt.. nameg a kormánymüfelujitás stb.. ezek rémisztö tételek de igy volt.. soxor volt kedv az auto felgyujtására is, de a szeretö nöi családtagok ezt nem hagyták a szerelem miatt. Ajánlani senkinek nem tudom a dieselt. Inkább ugyfogalmaznék, hogy az fogja ki aki jot fog ki és nem az aki a rosszat.. mert a rosszbol joval több van.

Hibalista

- Most tényleg elfér itt ennyi karakter?? ok, megpróbálom:
- szokásos kopóalkatrészek (kutyacsont, féktárcsa, de ezek nem problémák, mert alapvető, hogy elromlik)
- továbbá: váltó 3x, motor SOKx, km/h számláló, stb.
- A sok karaktert az általában vett motorra gondoltam, mert annak a borzalmai leírhatatlanok! Ezen kivül Klima, hiába lett töltve.. jo sose lett. Szervokormány? borzalom, szorul, recseg, stb. Kiegyenlitö tartály elrepedt, elég nehéz is volt ujat szerezni..

Ide hordtam szervizbe

Ford Kálmándy, Pécs
(A legbutább márkaszerviz. Tipikusan az egyszerű problémákra vannak csak felkészülve, pl garanciális szerviz, szerintem az is csak lehúzásokkal) Ha jóltudom már nem is léteznek, talán részben emiatt is... A számítógépre fognak mindent, amihez viszont nem értenek. És ezt nem csak én állapítottam meg.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Pl. mint a sarki fűszeres. Saját szerelő(k), de hosszútávon sajnos ők is tehetetlenek.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? H1 SW 2.5 TDi Következő autója? S80 D5 vagy 730DA (remélem jo választás, majd kiderül)
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Scorpio 1985 (1995 - 1998)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)