A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az oldal alján lévő sárga indapass boxbon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mustang (2004)

Mustang V6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Olcsó sportautó

Szöveges ítélet

A Mustangról alkotott ítéletem megírásakor előre kell bocsátanom, hogy a bemutatott gépkocsi (sajnos) nem a tulajdonomat képezi. A gépkocsit USA-ban béreltem, és használtam két hétig. A használat során sikerült több mint 2000 mérföldet beletenni, így úgy érzem, hogy az együtt töltött időszak után felelősen alkothatok véleményt az autóról.
Az autó a kézhezvételkor még gyári újnak volt tekinthető, mivel mindössze 42 mérföld volt benne. Feleségemmel mi voltunk az első bérlői, a gyári fóliákat a kormányról és műszerfalról én szedtem le. Az új Mustang megjelenésétől fogva nagyon tetszett, ezért amikor az USA-ban autót akartunk bérelni, és a sok tucat Chevy között megláttuk, azonnal tudtam, hogy ezt fogom nászutas autónak választani. Hozzáteszem: tökéletes választás volt, még akkor is, ha ez a kisebbik, azaz 4000 kcm-es, 210 lovas motorral volt szerelve. Az autót nagyon megszerettük mindketten, bár néha nagyon vegyes érzéseket keltett. Amint a címben is írtam, ez egy olcsó autó, de ugyanakkor sportkocsinak készült. Ezt az autógyártásban látszólag két ellentétes fogalmat próbálta meg a Ford összehangolni. Nézzük milyen sikerrel.Kezdem azzal, ami nem tetszett. A kocsi egy alapverzió volt, ez minden részletében látszott (új ára 18.000 $). Természetesen kint egy kicsit más az alap mint itt (volt benne elektromos ülés, ablak, tükör, 5 CD táras rádió, ABS, TCS, klíma, tempomat, és természetesen az elmaradhatatlan autómata sebességváltó). Gyönyörű karosszériája alatt szerénynek nevezhető beltér lapult. Az egész műszerfal nagyon olcsó, kopogós fekete műanyagból lett kivitelezve. Szépnek nem nevezhetném, sportosnak sem különösebben. Gagyinak viszont mindenképp. A sokat említett műszerfal sokszínű világítása a fedélzeti compterrel együtt hiányzott. A sebességváltó kar olyan gyenge minőségű benyomást keltett, hogy állítom az itthoni számítógéphez használt Logitech kormányom különb anyagokból van összetéve. A műszerfal másik hátránya, hogy olyan magas, hogy az alacsonyabb növésűek egyszerűen nem látnak ki az anyósülésből. A vezetőülést már lehetett állítani, innen jobb a kilátás. Érthetetlen módon a kamionhoz méretezett hatalmas visszapillantó tükrökből több ezer kilómétert követően sem láttam hátra tökéletesen. Egyszerűen nem találtam a beállítást. Olyan rosszul lehet benne látni, mint a régi Opel Vectra használhatatlan tükreiből. Egész úton az az érzésem volt, hogy erre az autóra sokkal de sokkal keményebb és hatásosabb fékek kellenének - nem tetszett tehát ez sem. Innentől kezdve viszont nézzük a pozitív részét. Az autónak a leírtak ellenére nagyon jó hangulata van. Tökéletesen sportos és fiatalos autó. Az ülései nagyon kényelmesek, bár csak az elsőkről tudok nyilatkozni, hátra nem szálltam be, de látszólag itt nincs túl nagy hely. A hangja nagyon dögös, még akkor is, ha ez csak V6-os volt. A motorja nagyon nyomatékos és erős. Gyakorlatilag bármilyen helyzetben fantasztikusan gyorsul, miközben mosolyt csal az ember arcára. Ezért szerettem meg. Egyszerűen jó kedve van benne az embernek, mindegy hogy mennyivel megy (lassan is nagyon szépen megy az autó). A váltó tökéletes, fogalmam sincs hány sebességes volt (érzés alapján 5), egyszerűen nem lehetett észlelni benne a váltásokat. A legmagasabb sebességben a gázpedált tövig nyomva az autó kicsit gondolkodik, majd hirtelen visszavált kettőt és puskagolyó módjára megindul. Ha kikapcsoljuk benne a TCS-t, annyi gumit füstölünk és akkor, amennyit nem szégyelünk. A kormánya is precíz volt, a futóműve tökéletes, bár nekem kicsit talán puhának tűnt a rugózása. Fogyasztásról pontos adatot nem tudok közölni (bocs, de 140 Ft/liter áron ezt nem számoltam), csak érzés alapján írom, hogy pályán biztosan 10 alatt maradtunk, míg városban biztosan 16 fölött. A végsebességét sem tudom, USA-ban nem mertem kipróbálni. Az biztos, hogy 100-ról (mérföldre gondolok) még nagyon gyorsul, itt úgy érezni, hogy nincs felső határ. A csomagtartó mérete is elég, különösen ha arra gondolok, hogy ez tulajdonképpen kétszemélyes autónak az igazi.
Összegzésként annyit írnék, hogy nagyon megszererettük az autót hibái ellenére. Ennyi pénzért ilyen élvezetet biztos, hogy egyik autó sem tud nyújtani. Ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit különc szeretne lenni a többi autóstól, és aki elsősorban nem városban tervezi használni Mustangját. Én pedig legközelebb egy V8-ast bérelek, nyitott tetővel...

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

nem hordtam szervízbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 42
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? C3 Következő autója? Ford Mustang
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mustang 2004

Ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

h i r d e t é s

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

Totalcar áruház

lambdaszonda
SUZUKI BALENO 1.6 i 16V 4x4 lépcsőshátú 1995-2002
9768 Ft
ékszíj
SUZUKI CAPPUCINO 0.7 Kabrió 1992-1995
1252 Ft
További termékek »