Modern design, kényelem
Szöveges ítélet
Határozottan jobb design, mint az előző Mondeo volt (kívül, belül). Elölről kegyetlenül néz ki, a hátulja sokaknak nem tetszik (az ál-ledes lámpák nem jók).
A kétezres, benzines motor jól mozgatja az autót (pedig több, mint 1400 kg ), de nem lélegzetelállítóan. Városban 9-10 liter körül fogyaszt. Bizonyos fordulatszám tartományokban jelentősen felerősödik a motorzaj (ez érdekes jelenség, más autónál még nem tapasztaltam ilyet).
Belső:
A kormány szép, multifunkciós, de kicsit vékony. A könyöktámasz felső rekeszét nem lehet kinyitni, mert feltépi az alatta levő fedelet is (a nagyobb tárolóét). A hátsó könyöktámasz keskeny és nincs benne tárolórekesz. Kicsit sok az olcsó műanyag. A fedélzeti számitógép kevés adatot közöl (hatralévő km, átlagfogyasztás, átlagsebesség). Nagyon hiányoznak egyéb adatok (elfogyasztott üzemanyag, pillanatnyi fogyasztás, nullázás óta megtett km, stb.)
Az ajtók kinyitásnál nem akadnak meg ezért szélben, vagy lejtős helyen azonnal a végpozícióig kicsapódnak. A légkondi nem hűt eléggé, pedig a szervíz szerint rendben van. A jobb oldali első ajtó a zenére berezonál. Autópályán a motorháztető mintha lebegne.
Az autó egyébként nagyon kényelmes, hosszú távon is. A Sony hifi jól szól, AUX bemenet is van a kesztyűtartóban. A központi színes vezérlőegységről nagyon jól vezérelhető a legtöbb funkció a kormányon lévő gombok segítségével. A futómű halk, kellemes.
Hibalista
- Az első szőnyeg rögzitő kapocs letört, a bal hátsó ajtó kárpitja alul meglazult és zörög, könyöklő felső rekesze nyithatatlan, légkondi nem hűt rendesen
Ide hordtam szervizbe
Auto Fort Váci út
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |