A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tipo (1987-1995)

Tipo 1.4 DGT 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Öreg, olasz, de az enyém és szeretem

Szöveges ítélet

Egerszegen vettem a Seat-nál. 380ezer volt átírással, kissé drága, de nagyon szép állapotban. Látszott rajta, hogy a hátulja sérült volt, be is vallották (szívtam is vele eleget). Beázott a zsanéroknál, mert a szaki nem nyomott oda tömítőanyagot. A lökhárító előtt a két sarok ki volt rohadva (2000ft) a javítás. Olcsó minden hozzá. Elmentem vele Olaszországba, 2 nap alatt 1300 km, 6,8 a fogyasztás úgy, hogy sok dugóba álltam Trieszt és Velence környékén. Egy izzó égett ki az út során. Abszolút megérte az árát, korához és megtett km-hez képest korrekt állapotú. A tél beállta előtt végigkentem alvázvédővel, tavasszal lesz egy kis lakatolnivaló az alján. Zöldkártyán röhögve ment át. A Weber karbi szépen teszi a dolgát, lehet menni sportosan az autóval. bár a 185/60-as gumik kicsit visszafogják az autót. Aki nem sajnálja az időt, hogy foglalkozzon vele, megéri ilyet venni, de aki kis pénzért csodát vár kerülje el, mert 200ezerért nem lehet nemtudommit kapni. Foglalkozni kell vele, és nem hagy cserben. A belseje jó állapotú, nincs szétkopva, apám 100ezret futott Xsara-ja siralmasan néz ki ehhez képest. Következő autóm ha mindn jól megy 100 Hp Panda lesz, de még elviszem jövőre műszakira Tipo-mat.

Hibalista

- stabilizátorrúdszilent (kopog a rúd) 1100 Ft, műszerfalba izzók (52Ft/db), kartercső (3000), kormányvédő gumiharang (992 Ft /db), kipufogóleömlő (9243 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Lakatos Nagylengyel
Tornyosék Zalaegerszeg

Lakatosnál egy hónapot állt az autó, folyton csak ígérgetett
Tornyosék: többször nem jól állapították meg a hibát
Szanati Zalaeherszeg: hozzá nem értő szerelők, a fél kocsit kicseréltették volna

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Jakab István Nagylengyel
Korrekt, nem drága, nem ígérgetős, igaz várni kell míg vihetem a kocsit, de akkor csak azzal foglalkozik

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 206000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? csak Olasz, Fiat Panda 100 Hp, Grande Punto T-Jet
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tipo 1987

További ítéletek (187 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)