A hibátlan munkatárs, kis elfogultsággal
Szöveges ítélet
Amikor megvettem a Scudot, mindenki azt kérdézte miért pont Fiátot vettem. Szerintem ez egy tudatlan és hülye kérdés. A Fiat scudot Franciába gyártják a Peugeot soron épp úgy mint a Citroen Jumpyt. Peugeot cuccokkal.
Na most akkor kérdem én, miért vegyek drágábban valamit ha tök ugyan azt kapom ólcsóbban. Lényeg a lényeg nem bántam meg a vételt. Én vagyok az első gazdája 0km óta most van benne 167000 km és egy önindító javításon kívűl, csak a "kopó" dolgok lettek cserélve. Baromi jól megy, autópályán utánfutóval 185km/h és mindez max 7l fogyasztással. A raktere kicsit rövid és három személynek elég kicsi a hely elől, de szerintem nagyon jó kistehernek mondható a mai autóknak nevezett "ipari hulladékok" között. Persze ezt főkén az ár-érték arányában mondom. Nekem nagyon bejött, ajánlom mindekinek akit nem vakított el a német "precizítás", és nem divatot akar követni. ( nem olyan precíz az már)
Ja! Még egy valami:
A haveromnak autó szerelő műhelye van érdekes módon főként VW, Opel és Ford áll a műhelybe komoly hibákkal. Hm......
Hibalista
- 60000km-nél garanciába önindító javítás. 130000-nál szíjkerék csere. Ezenkívűl semmi. Bár 100000 után 10000-ként szervizeltem. (A magyar közlekedésben szerintem nem megenkedhető a 10000 feletti olajcsere periódus)
Ide hordtam szervizbe
Elöszőr veszprémbe az Autóforráshoz de drágák és eltünt az autóból egy szerszámom.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Utánna Pápa Fiat szervíz, nagyon rendesek és olcsók.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 167000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ford transit | Következő autója? | Szeretnék scudot, de drága lett az új! (melóra) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |