A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Grande (2005)

Punto Grande 1,3 Multijet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló családi útitárs

Szöveges ítélet

Első látásra szerelem volt. Az előző autóm egy Punto II-es volt, azt is imádtam. Igazából a szalonba csak azért mentem be, hogy közelről is megcsodálhassam a Grandét. Aztán megtörtént a "baj". A kereskedő számomra "ellenálhatatlan" ajánlatott tett: a 2003-as, 1,2-es, 8 szelepes, a klímán kívül fapados Puntómat 1,7 miilláéert beszámolta. Ezután a havi törlesztő még mindig elég borsos lett volna, így mondtam, högy kössz, de sajna nincs üzlet. Végül addíg-meddig győzködtük egymást, amíg a kedvezőbb kamatozású hitellel ideadták az autót (-13.000,- Ft/hó!!!, ja, hogy lehet így is ha akarják?!). Végre a miénk lett, imádtam. Menet közben aztán néhány apróság azért napvilágot látott: például elggé nehézkes az index bajuszkapcsolója, az előzőnél nem tapasztalm ilyet; annak ellenére, hogy mindenhol azt olvastam mennyire masszív a karosszéria, csavarodás hatására az ajtók felől állandó és zavaró nyeszergést hallottam. El is mentem a szervizbe, hogy ennek mi lehet az oka. Ott azt mondták, hogy valószínűleg konstrukciós hiba. Ezt bizonyítandó kipróbáltattak velem egy ugyan olyan, zsír új Grandét. Az is nyeszergett. Sőt, még jobban mint az enyém. Megmondom őszintén, eléggé elkeseredtem, hogy egy 3,5 milliós kocsi ilyeneket csinál. A régivel szintén nem voltak ilyen jellegű problémáim, pedig azt 1,8 millióért vettem 1 évesen. Nem hagyott nyugodni a dolog. Addig agyaltam, míg végül egy kísérletre szántam el magam. Elnézést, hogy nem tudom szakszerűen megfogalmazni, de azt a fém kiálló bizgentyűt amibe az ajtó zára beakad, hogy ne nyíljon ki az ajtó, fekete színű szigetelő szalaggal két rétegben betekertem. Aztán próba: az ajtó továbbra is tökéletesen záródott. Irány az utca! Járdára fel, járdára le, rázós útra rá! Tapasztalat: sehol egy nyekergés, sehol egy zörgés. Ez kb. 10 hónappal ezelőtt történt, kb. 10 perces "megerőltető" munka eredményeképpen. Nem értem, hogy a gyárban miért nem tudják már eleve így készíteni (persze nem szigetelő szalaggal, hanem valami gumival, vagy műanyaggal). Ezt pusztán csak azért írtam le, mert már korábbí ítéletekben is olvastam erről a nyeszergő hangról, és gondoltam segítek a "sorstársaknak". Egyébként teljesen meg vagyok elégedve az autóval. Kívülről kifogástalannak tartom, belülről sincs különösebb problémám a desig-nal, csak legfeljebb az anyagok minősége hagy némi-nemű kívánni valót maga után. Ha hasonló anyagokat használnának, mint az új Bravóban, akkor azt mondanám, hogy magasan a legjobb kisautó a piacon. Az igaz, hogy az 1,3-as olajkályha télen elég nehezen melegszik fel (ne sajnáljuk 30 ezerért a kiegészítő fűtést), és az is igaz, hogy 2000 alatt lomha szegény, de megfelelő vezetési stílussal orvosolható ez a kis kellemetlenség. Cserébe viszont nagyon jól fogyaszt, városban bármilyen dugóban, bármilyen vezetési stílussal a 7 litert még nem sikerült elérnem (max 6,9 l), autópályán is hozza a gyári adatokat.

Hibalista

- Még nem romlott el rajta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Miskolc, TWIN 93 Kft.
A kötelező szervizen kívül nem kellett csinálniuk semmit. Az olajcsere (5W 40-es), olajszűrő cseréje, a pollenszűrő cseréje kb. 34.000,- Ft-ba került. Korrektek voltak, az összes munkafázist egy üvegablakon keresztül végig követhettem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Punto II Következő autója? Fiat Bravo 1,4 T-Jet
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Grande 2005 (2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)