A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Classic (1999)

Punto Classic 1,2 8szelep benzines 

Az ítélet értékelése
1,0(3 db)

Kis 3 ajtós kicsit hibás családtag

Szöveges ítélet

A család első új autója, nekem meg az első amit vezettem :) Ebböl adódóan szerettem, bár nemnagyon érdemelte meg. Tény, hogy elvitt Aból Bbe, de az más kérdés, hogy 150nél vége volt, gyorsulni nem gyorsult, kb. ha 14 mp alatt 100on volt, akkor aztmondom jó. Hiába, 8 szelep nem sok, egyetlen előnye az volt, hogy lefulladni szinte lehetetlen volt vele. Tanulásnak jó volt.. Viszont ennek ellenére sokat fogyasztott szerintem. Ekkora teljesitményhez olyan 6 literes fogyasztást gondoltam volna, hát ez meg simán megette a 7et...

Kényelem hogy úgy mondjam nem volt benne. Dehát mit is vár az ember alig több mint 2 millióért?:) Kicsi csomagtartó, kevés lábhely hátul, stb.. 3an ha kényelmes volt utazni.. Sielni ketten. Viszont az úttartása nem volt rossz, csak mondjuk legalább egy ABS nem ártott volna...

50 ezer Km után egyre jobban kezdett szétesni.. EL akartuk már adni. A kegyelemdöfést egy téli reggel adtam meg az egésznek, amikor sikerült elöttem megállnia egy honda Crv-nek, én meg 60ról nemtudtam megállni, mert blokkoltak a kerekek a fagyos úton, aztán ügyetlenül csúsztam egy csomót. Végül kb. 5-tel belemásztam a honda farába, azon szó szerint egy karcolás nem esett, a puntonak meg felnyomódott a motorházteteje, eltörött a lámpája, meg a hűtőrács. Köszi. 200 ezres kár. Még szerencse, hogy az airbag nem nyilt ki. Nem is tudom mi lett volna, ha nagyobb baj történik. Szerintem nem túl biztonságos autó :) Ennyitől igy összetörni.. Na szerencsénkre a szerelőnek pont ilyen autó kellett, el is adtuk :) Majd megcsinálja magának okosan..

Azóta leelőlegeztünk egy i30-ast.. Remélhetőleg az menni fog, és nem lesznek ilyen gondok vele :p

Hibalista

- Generátor besült, akkut is cserélni kellett 2 év után, kesztyűtartó megadta magát (állandóan kinyilt), kormány alatt vissza kellett pattintani a boritást, mert azis lejött. Szervó néha szabadságra ment.

Ide hordtam szervizbe

nem én szervizeltem, szal pontos infót nem tudok, de kb. segitőkészen cseréltek generátort, akkut, a kesztyűtartóval meg a szervóval nemtudtak mit csinálni...

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? hyundai i30
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Classic 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (406 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)