Szerintem gazda függő. Én nagyon szeretem.
Szöveges ítélet
Az autó új kora óta nálam van. Kifejezetten a multijet motort kerestem gy a típusválasztékból a pandára esett a választásom. Árban ez volt a leg kedvezőbb. Nem bántam meg. Elől kifejezetten kényelmes autó. Hátul viszont nagyon fapados , nem igazán kényelmes. Nyugodt vezetési stílusom miatt lehet hogy kissé belustult, bár időnként lendületből megpörgetem és akkor kifejezetten jól gyorsul. Az eddig eltelt időszakban hiba nem fordult elő. Fékbetétet most koptatja a második garnitúrát, az elsőt 64 ezernél kellett cserélni, ez most még elmegy vagy 20-25 ezret ha így használom továbbra is. A gyári olajcsere periódust nem tartom. Évente cserélem futás teljesítménytől függetlenül. Semmi extra motor adalékot nem kap. Fogyasztása 3,7-4,2 közt szokott lenni, bár egy alkalommal autópályán 130 km/ó tempó mellett öt személy plusz csomagokkal dugig pakolva elérte az 5 litert is. A fórumokban említett hiba jelenségeket nem tapasztalom mint pl. EGR szelep , légszűrő ház beázása. Napi 10-10 km távon használom, de nem városi forgalomban. A motor kifejezetten lassan éri el az üzemi hőfokot a téli időszakban ezt tudomásul kell venni, de legalább soha nem fenyeget a túlmelegedés veszélye. Egyszóval immár 11 éve használom nagy örömmel és megelégedéssel.
Hibalista
- Kuplung bowden
Ide hordtam szervizbe
Csillag Autószerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 21043 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |