A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Freemont (2011)

Freemont 1,9tdi 

Az ítélet értékelése
2,7(6 db)

Sportbálna

Szöveges ítélet

Másfél hónapos. Eddig elindult. Hogy ki találta ki a bal első sárvédőbe helyezett akksit? Pihent agya volt.
A Santafee egy bálnának nevezett jószág volt. Ez meg amolyan foltosbálna, csak a kövérebb fajtából. 7 személyesre gyártva és szerelve. A hátsó sor szigorúan pigmeus típusoknak, vagy az ötödiknek átlósan a párnás hokkedlin. Két három személlyel kultúrált tempóval még a rosszabb földutat is jól viseli.
130-nál jó autópályán csak a szélzaj és a tipikus dízel fiat kerregés. Vissza Ötödikbe, és még tud húzni. Nem tudom meddig, mert még nem nyúzom. Hadd szokjunk össze, meg még a gyári olaj van benne. Úgy a 8-10 ezres olajcsere után meglátjuk mit tud.
A 7,5 literes átlag százon a tankolás/megtett km-el jön ki. DE NEM a LUK oil M5 ferencvárosi tankolással, ahol 85 litert mért az óra.Frissen hitelesítve.? A kocsi szerint 7,2 volt az átlag. De szerinte délután 5 órai csúcsforgalomban 5,8literrel is átmentem jópárszor Budapesten átlóban. Ekkora testtől ez szép teljesítmény, akár melyiketis vesszük.
A sok elektromos kütyü meg pont olyan hisztis, mint a Fiat-okban általában.
Az Uconnect=(rádió;CD;programozó herkentyű meg telefon kihangosító) kritikán aluli.
A telefonról beszélgetés közben zenét játszik, ha úgy gondolja.
Ha GPS megy a telefonon, kijelzi a hívást, fel is veszi, de néma.
Ha úgy gondolja, kikapcsolja a rádiót és csak a CD mehet rajta.
A CD-t (originál újat) szótagolva játssza.
A hátsó, 5. ajtó alsó sarkai belecsiszatolnak a lökhárítóba. Ha az ajtón állítanak, a hátsó lámpák elcsámpásodnak.
Kár, hogy a hátsó ablak üvege önállóan nem nyitható. Pofátlanságnak tartom, hogy a kereskedő 110 ezerért akart adni szolnokon egy csomagtér rolót, mikor az autót újnak hirdette és használt autóként értékesítette, mert volt rajta rendszám.
Lassan harmadik hete várom már a garanciális szemléket. Biztos nagyon okosak a szerelők, mert oktatások miatt halogatják a már megbeszélt időpontokat. Aztán egyszer csak megjelennek, és a szervízből megkérdezik, hogy én miért nem ott vagyok.
Ha a hátsó üléssor ki van nyitva, csak a borotválkozó készlet meg két tábla csoki fér a csomagtérbe.
Ja! A legvékonyabb töltőpisztollyal is odafigyelve leht csak tölteni, mert vagy visszaköp, vagy kikapcsol. Éppen csak a hegye fér a töltőnyílásba, aztán jön a kanyar és nincs tovább.
Kőbányán, a Keresztúri/Kerepesi környékén óvatosan! Ott beszólnak, hogy dögölj meg, ha a buszmegállóból nem tudnak eléd vágni. Nem egy lomha jószág még amolyan nekm mindegy mikor érkezem elindulásnál sem.
Ja! Érdemes észnél lenni, mert meleg motorral, ötödik v. hatodikban alapjáraton sík úton nem tud 60 alatt menni.
A légkondira eddig nem volt szükség. De a befúvás vezérlése egy kicsit zagyva. Vagy meg kell szokni? A lábra fúvás semmit nem ér, viszont az első páramentesítő lefújja a hajadat, mert rögtön automatára vált, ha bekapcsolod.
A belseje kultúráltan van bélelve. Hála Istennek a jenkik mániáját, a műanyag fát száműzték. Ahol puhának kell lennie ott puha. Ahol enyhén keménynek, ott olyan. A hátsó ülések előtt még az útibilinek is van helye. A kesztyűtartó azonban semmire sem jó. CD tokostul csak az ajtóban fér el.
A könyöktámasz elöl kényelmes, a belső polcot is nyitósra csinálhatták volna, nem pedig kitevősre.
Üléshuzatot csináltatni kell rá. A bolti nem klappol egyik sem.
Majd a garanciális szemle után folytatom.

Hibalista

- Fedélzeti számítógép/bluetooth kapcsolat - Szemüvegtartó=belső áttekintő tükör - A motor szimbólum a kilométer órában általában világít, hibát jelez színeskutas tankolás ellenére.

Ide hordtam szervizbe

Ring autóház Szolnok

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (4) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Elég nagydarab terepjáró Következő autója? Majd kiderül, de nem X5 az biztos
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Freemont 2011 (2011)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)