A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2006-2014)

Ducato 2,3 MJet - három fajta is van belőle 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Mint a RedBull (Szárnyaló puha bádog)

Szöveges ítélet

Sosa ne adjatok hitelt azoknak akik extrém pontozásokat adnak, mert vagy el vannak fogulva, vagy a konkurencia bérencei. Ha szivemre hagyatkoznák és is kiméletlenül alúlértékelném, de inkább megrágom a dolgot és ugy itélek.

Elöre bocsájtom hogy én saját hibámból sem tanultam, igy három éven keresztül minden évben beirattam egy Dukitót. Először egy raklapost, aztán egy dobozost, a tavaj pedig egy 8 plussz 1-est. Hibái és persze pozitiv oldalai viszont teljesen megegyeznek, igy tipushibákat tudok megállapitani. De előbb a pozitivumokat.

A MOTOR amit az Iveco ad, valami hihetetlen dinamikus menettulajdonságokat ad. Ráadásul kifejezetten csendes az utastér még nagy sebességnél is. A motor az egész autó lelke, ami valamelyest elfelejteti velem, h. mekkora kupac sz.r az egész konstrukció. A 6 sebes váltó jól szuperál. Az autó menetstabilitása egész jó a dobozosnak, halálosan zötyis a laposnak és furcsán instabil a hidrulikus rugós személyszállitónak.
Érdekes mód a fogyasztás terén is komoly és hasonló az arány. Ameddig a dobozosnál már 6 liter is ki tudtam spórolni, de 7 literrel beéri hosszú utakon, addig a személyszállitó (még relative új) 8-9 litert de a lapos rakteres nyakalja a 11-et is. ki érti ezt? Autópályán viszont még a legjobb fogyasztásúm is 13O nál már 13 litert iszik üresen.

Az autó teherbirása kimagasló, hiszen az önsúlya kicsi. Éppen ez a pozitivum hozza maga után az autó legnagyobb problémáját, hiszen pld egy tankot is meg lehetne csinálni ultrakönnyünek ha páncél helyet sörös dobozzal fednék le. Ez történt a Ducatttóval is.


HIBÁK
Májusi estéken, cserebogár rajzáskor, ne menjünk vele autópályára mert félő h. a szerencsétlen bogarak átütik az autó lemezét. Amugy este egyáltalán ne induljunk utnak, mert a fényszórók dőlésbeállitó motorja be fogja adni a kulcsot, persze csak azután, hogy teljesen feltolja magát. Három autóm van és eddig 4x vittem be az autókat ezzel a problémával. Ha lejár a gari majd mi a fenét csinálok mert a motorhoz nem lehet hozzáférni, hiszen bele van szerelve a szépséges lámpatest belébe.
Az ajtók lassan de biztosan le fognak szakadni. A tervezők gondoskodtak arról, h. a felsó zsanérok kevesebb csavarral legyenek hozzáfogva a hártya vékony karosszáriához, tehát kb 1 év után már lógnak az ajtók. Az alsó ajtó beakasztó horog (mert felül nincs egyáltalán) letört. Az egész ajtó ugy nyekereg, hogy az borzasztó. Az oldalajtó még nem, de más hasonló ismerősök szerint egyhamar ki fog esni. Mindenesetre szépen lötyög már. Az első ajtók is tragédiaszinten vannak. 2 év után kattogva nyillanak. Az ablak keret reménytelenül rezonál, a tükör alsó szegmense nem látható.
A vezető üllés relative ok, amelyken van deréktámasz az azonnal elromlot.
A kézifék bal felől van. Három rövidgatyám is kiszakadt mert beleakatdam kiszálláskor. A légbeömlő szabályozó kis pöcök első használatkor mind letörtek az egyik autóban.
Az irattároló ajtaja lóg, és egyre furcsábban deformálódik.
A müszerfalon felszerelt fuvarlevéltartó haszna elég kétséges, nekem csak a port fogja mert amugy ha bármit is oda teszek az a szélvédőven visszaverődve zavarja a szememet. Azért inkább egy rohadt pohártartót találtak volna ki, mert a hamutartó helyébe nem lehet biztonságosan semmit se beállitani, hacsak nem áll az autó.
A világos szürke ablak keret olyan randán koszolódik és nem lehet rendesen kitakaritani.
A dobozos rakterébe felszerelt műanyag védő panelek már egy pingvintollas párnával való ütközéskor is beszakadnak. Nálam már első héten szinte mind be volt repedve, pedig csak virágoka szállitotunk vele. Aztán OSB lapokat szereltettem bele.
Osszességében teljesen latin az autó. Kivülről szép, menetben dinamikus, használatban pedig szinte használatlan.
Mondom, olyan hülye vagyok, h. nem vagyok képes saját hibámból tanulni. Ha mégegyszer veszek egy Ducato-t kérlek lőjetek le hamar.

Hibalista

- Ajtók, fényszórók, fütés beömlő állitók, bármi ami karosszéria elem lötyög

Ide hordtam szervizbe

Fiat Nagyvárad

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Turneo Connect Következő autója? Tranzit
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2006 (2010)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)