A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.6 sx 

Az ítélet értékelése
1,3(3 db)

Nagyon ZORAL

Szöveges ítélet

A fényszorokal vannak problémáim, mert nagyon lefele világit de ehhez már valaki hozzá nyúlt (tehát biztos, hogy nem a gyári) Az elektromos szervo kormánnyal semmi problémám nincs. Az ABS-el sem volt problémám. Nem volt soha problémám a váltóval egy kicsit nehezen veszi a rükfercet de nem gáz. Elektromos viszapilantok mindig szuperálnak 30˚c-tól-20˚c-ig. A klímát elég gyakran használom és 2 év alatt sem volt vele baj. A kaszni sehol nem rozsdásodik.A gyári magnó viszonylag sokat tud 3x2 hangszóróhoz és 1 mélynyomóhoz van kimenet, aux is van, mobilhoz elökészités (tehát lehalkítja ha hívás van és a hangszorokon szol a hang ennek a hangja állítható a rádiómagnó menüjében és a bekötése a telefonnak elő van készítve továbbá iteligens állomás keresés, rds, gyujtáskapcsoloval ki be kapcsolás… az enyém magnó de van gyári cd cdtár és az új bravoban mp3 saját memoria usb …)A ködlámpák is jok a rükferclámpa kicsit gyenge. 3 ajtós de a hátsó ülésen sok hely van (széles pl:van olyan széles, mint a Skoda fábia kombi hátsó ülése),gravírozót ablakok gyárilag. A csomagtartót sajnos csak úgy lehet felnyitni, hogy a kezem koszos lesz, de sebaj

Hibalista

- Nekem az első bal féktuskó kopott el és így 150-160km közlekedtem vele ezért (egyértelműen) a féktárcsába barázdákat mart a kopott tusko, ezért (természetesen) párba cseréltetem kompletten a tárcsát és a féktuskókat 28. 500 HUF ami szerintem NEM SOK. Olajat 2szer cseréltem benne 16. 000-17. 000 HUF (1 szeri alkalom). És más semmi. Pedig 130km/h átlagosan közlekedek vele.És van hogy a lelkét kihajtom

Ide hordtam szervizbe

Dabas béres gumiszerviz

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Horváth Gergö

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? corsa Következő autója? Fiat Bravo (új)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (355 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)