A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Yrv (2001)

Yrv 1.3i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elnyűhetetlen törpe-egyterű Oszakából

Szöveges ítélet

Gyakorlatilag egy Toyota Yaris Verso mas (szebb) ruhaban a kisauto-specialista Daihatsutol. Az 1.3-as 86LE-s motorral varosban furge, de a rovid fokozatokkal az autopalya csak rovidtavon ajanlott. Nem tudom, mi a trukkje, de kisautohoz kepest kenyelmesen beleferunk a ket gyerekkel babakocsival es 1-2 hatizsakkal. Nem fogyaszt keveset: ha hajtjuk - mert kivanja - varosban nyolcfel/kilencet is elnyel. Anya hetfellel jarkal vele. Alkatresz nem veszes (Toyota csoport), de mint minden japan draga, viszont ritkan kell bele. Egy ev utan erzesre ezt szivlapattal se lehetne agyonutni. Eddig neha egy kis WD40 a zaraknak, es az eves szerviz. Jo, hogy nem jon szembe minden sarkon, es ettol hasznaltan aranytalanul olcso. Csak ajanlani tudom masodik autonak, amibe a repterre menet is be lehet ferni.
Kozben voltam muszakin, csont nelkul atment. A 185/60 R14-es Pirelli negyevszakossal joval baratsagosabban viselkedik, mint a 13 colossal.
**************
Pontositok. Noi labbal 8,5 nalam tizet kozelit a fogyasztas. Persze ennek fo oka, hogy ritkan megyunk vele 5 km-nel messzebbre. (Ovoda, bolt, jatszoter szentharomsag, hetvegen a kombi kerul elo.)
**************
Update 2010 október
Az éves rendes olajcsere (ennyit akkor is megérdemel, ha 5000 km alatt megyünk vele) alkalmával semmit sem talált a szerelő, de az alját elkezdte csipegetni a rozsda. Kapott egy kaparást és alvázvédőt, tavasszal meglátjuk kell-e folytatás. Egyébként elfordítjuk a kulcsot és ketyeg (a szintetikus Mobil 5W40.nel még szebben), soha semmi baja. A négyévszakos Pirellik gyönyörűen vizsgáztak a havas, latyakos téli időben is.
**************
Update 2011 szeptember
Továbbra sincs semmi, viszont a távirányító és asz ABS hiánya miatt mennie kell: eladósorba került. Egy Daihatsu Sirion lesz az utódja. (Keresd a népítéletben fél év múlva)
**************
Update 2011 november
Eladtuk. Hianyzik. Remeljuk az uj tulajnal meg evekig elgurul.

Hibalista

- Lambda-szonda, 5-ik ajto retesze

Ide hordtam szervizbe

Kulfold

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? space star Következő autója? Sirion
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Yrv 2001

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)